Christian Ahlmann niet welkom op Olympische Spelen in 2012

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 18:00

Tja Princess, ik heb er een probleem mee dat mensen dus juist niet 'keihard' willen werken maar ten koste van de dieren zo hoog mogelijk willen presteren of zo veel mogelijk geld willen verdienen. Dat vind ik dus net niet 'keihard werken'. Ik zou liever zien dat men dan af en toe met iets minder genoegen nam, als dat het welzijn van het dier ten goede zou komen. Ik snap best dat er een boterham verdiend moet worden maar dat kan echt wel ook op een eerlijke manier, die mensen zijn er ook.

En die middelen zijn overigens niet voor niets 'verboden middelen', ze zijn allen prestatie verbeterend, anders hoefden ze niet verboden te worden. Ze worden alleen niet altijd als zodanig toegediend. Maar dat verschil kun je op een dopingtest niet zien.. waaróm men het gegeven heeft. En dús zul je die middelen moeten verbieden.

Ah.. op de vorige pagina wordt iets beter verwoord wat ik probeer te zeggen... ;)
Laatst bijgewerkt door Francis op 16-08-09 18:04, in het totaal 2 keer bewerkt

Nicjuh_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 18:00

nu gaat het alleen nog om Christian Ahlmann.. maar de overige 'dopingzondaars' van de OS.. de Noren hebben hun medaille (gelukkig) ook nog.. aan Tony's zaak zit nog steeds geen einde... al ben ik toch ook echt geen voorstander van bepaalde medicijnen.. neem bijvoorbeeld hydrocortiderm voor mok... kies bij eventuele mok vaker voor een alternatief vanwege de concoursen..

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Re: Christian Ahlmann niet welkom op Olympische Spelen in 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 18:06

Ahlmann heeft het paard niets ingespoten. Equiblox was nog nooit positief getest voor de spelen en werd gewoon algemeen gebruikt om spieren op te warmen. Vergelijk het maar met midalgan.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 18:08

Francis schreef:
Tja Princess, ik heb er een probleem mee dat mensen dus juist niet 'keihard' willen werken maar ten koste van de dieren zo hoog mogelijk willen presteren of zo veel mogelijk geld willen verdienen. Dat vind ik dus net niet 'keihard werken'.

Waar ík een probleem mee heb is dat de mensen die integer keihard werken niet luid van de daken schreeuwen dat de sport schoon moet.

Die mensen zijn of al wat anders gaan doen, of hebben redenen om zich kost te houden, of..... ????

Herinnert iemand die zwitserse amazone nog die ondanks selectie haar paarden niet naar China wilde slepen? Vond ze té zwaar en niet in het belang van haar paarden. Liever geen persoonlijk eer. Indrukwekkende integere beslissing zou je denken. Een beslissing die respect ontmoet. FOUT.... ze kréég me toch de wind van voren!

hc

Rl_PrincEsS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 19:58

Anne_GTI schreef:
Ahlmann heeft het paard niets ingespoten. Equiblox was nog nooit positief getest voor de spelen en werd gewoon algemeen gebruikt om spieren op te warmen. Vergelijk het maar met midalgan.

Nou inderdaad!

Rl_PrincEsS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 19:59

Huertecilla schreef:
Francis schreef:
Tja Princess, ik heb er een probleem mee dat mensen dus juist niet 'keihard' willen werken maar ten koste van de dieren zo hoog mogelijk willen presteren of zo veel mogelijk geld willen verdienen. Dat vind ik dus net niet 'keihard werken'.

Waar ík een probleem mee heb is dat de mensen die integer keihard werken niet luid van de daken schreeuwen dat de sport schoon moet.

Die mensen zijn of al wat anders gaan doen, of hebben redenen om zich kost te houden, of..... ????

Herinnert iemand die zwitserse amazone nog die ondanks selectie haar paarden niet naar China wilde slepen? Vond ze té zwaar en niet in het belang van haar paarden. Liever geen persoonlijk eer. Indrukwekkende integere beslissing zou je denken. Een beslissing die respect ontmoet. FOUT.... ze kréég me toch de wind van voren!

hc

Ik begrijp jullie punt, maar ik deel die gewoon niet voor de volle honderd %.

Linda_Sander

Re: Christian Ahlmann niet welkom op Olympische Spelen in 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 22:30

Doping gebruik bij paarden is schadalig.. Als je paard n bepaald niveau niet aan kan moet je je daar maar bij neerleggen en anders n ander paard kopen