Ik vind dit echt absurd. Rare mensen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NoireIdylle schreef:Uit reactie van Jade begrijp ik dus dat het verhaal niet helemaal klopt op Nu.nl en dus maar voor de helft waar is.
Maar waarom maakt Jade een profiel hier op Bokt aan, om zodoende uitleg te geven over dit voorval? Mijn vraag aan Jade; kwam je al langer hier op Bokt onder een ander profiel?
Citaat:Verdachte mishandeling ruiter opgepakt
De politie heeft zaterdagmorgen twee mannen aangehouden die verdacht worden van de mishandeling van een ruiter vrijdagavond in Wijlre. Het gaat om een 55-jarige inwoner van Landgraaf en een 38-jarige Kerkradenaar
Op de Klapstraat in Wijlre reden de twee vermoedelijke daders die bewuste avond opzettelijk een 45-jarige ruiter uit Kerkrade met zijn paard omver en tuigden de berijder vervolgens af met een knuppel. Het slachtoffer ligt nog steeds in het ziekenhuis, maar maakt het naar omstandigheden redelijk. De politie sluit niet uit dat een zakelijk conflict of problemen in de privésfeer tussen de ruiter en zijn belagers een rol hebben gespeeld bij de mishandeling. Het rechercheonderzoek is nog in volle gang. Het paard van het slachtoffer hield enkele schrammen aan de benen over aan het incident.
Op de Klapstraat in Wijlre (gem. Gulpen-Wittem) reden de twee gisteravond opzettelijk een 45-jarige ruiter uit Kerkrade met paard en al omver en tuigden de berijder af met een knuppel. Het slachtoffer ligt nog steeds in het ziekenhuis, maar maakt het naar omstandigheden redelijk. De politie sluit niet uit dat een zakelijk conflict of problemen in de privésfeer tussen de ruiter en zijn belagers een rol hebben gespeeld bij de mishandeling. Het recherche- onderzoek is nog in volle gang. Het paard van het slachtoffer hield enkele schrammen aan de benen over aan het incident.