Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
suusiejj schreef:Triest he dat het volgens die mensen niet iets ergs is , door hun onwetendheid
De dingen die Brooke doen zijn ook goed en zij proberen de mensen ook wat te vertellen over de paarden, ben altijd erg bezig geweest met Brooke toen ik nog in de 1ste en 2de van vmbo zat.
Dit staat geloof ik buiten Brooke maar vind dit net zo goed!
Moet je zien hoe je zo'n paard kan veranderen al is het alleen al lichaamlijk, het geestelijke komt wel!
Het arme dier weet niet anders dan zich agressief opstellen om zo zichzelf te redden en te verdedigen.
Ik vind het heel mooi om te zien hoe Annemarie al heel dichtbij zit op de foto
Ik hoop dat Javi een gelukkig en sterk paard gaat worden ook geestelijken haar vertrouwen in ons mensen terug wint en geen klap na krijgt
wopkelover schreef:ja ode aan rockwitch ik ben ook heel erg blij met onze chessy het is een schattje hoor
voor mesnen die dit niet weten
wij ik mijn moeder en miranda (karina1977 hebben chessy geadopteerd zij was samen met de andere 5 paarden waaronder ook javi
Cookies schreef:Elisa2 schreef:Cookies,die mensen weten niet beter! daarom is er ook Brooke,om ze voor te lichten o.a.
Ja maar ze komen toch niet uit een ei? Als je ergens zuinig op bent dan gaat het toch langer mee, dat zouden ze daar toch ook moeten zien. Ik vind dat zo onbegrijpelijk. Zeker mensen die zo arm zijn zouden toch moeten zien dat je spullen langer mee gaan, en dat dit ook voor je paard/ezel geld.
itsmi schreef:Heb er laatst een programma over gezien. Die mensen hebben vaak het geld er niet voor. Ze hebben geld om een ezel of paard te kopen en als ze die gekocht hebben is het geld op. Het beetje wat ze verdienen gaat op aan eten voor hunzelf.. Voor hun is een paard of ezel gewoon een middel om je geld mee te verdienen, niet een levend wezen. Sommigen bedoelen het no gniet eens zo slecht, maar kunnen het gewoon niet betalen, en dan is het of je paard geen eten geven, of je familie geen eten kunnen geven....
stef schreef:superwoman, enig idee wat je zegt door die mensen als dom te bestempelen? Wij (bokkers) hebben geen flauw idee van armoede. Vind het nogal wat om mensen die wel beter willen, maar niet beter kunnen, gelijk als dom te bestempelen