Ik vind dit zo ontzettend gaaf voor Em!
Ik hoop dat er nog een filmpje online komt van de prijsuitreiking, dan kan ik ook daar nog van genieten!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shamrock4NL schreef:Misschien moeten sommige hier Westpoint eens irl zien draven...![]()
en dan weer zeggen wat je ervan vind....
Shamrock4NL schreef:Ik denk toch echt niet dat ze tijdens het drafgedeelte op safe gereden heeft!![]()
Het is een wereldkampioenschap, het lijkt me toch dat je dan het uiterste uit je paard probeerd te halen..
manueeltje84 schreef:Dan moet het daar wel het type paard voor zijn om op zo,n moment alle remmen los te gooien en dat is hij in mijn ogen niet.
Ik heb hem op de hengstenshow veel beter zien draven!![]()
Dat zag je wel terug in de uitgestrekte draf, net iets te veel en hij springt aan. (1e uitgestrekte draf)
Maar om een lang verhaal kort te maken, het maak niets meer uit, het was een mooie proef, hij is een terechte kampioen
Shamrock4NL schreef:manueeltje84 schreef:Dan moet het daar wel het type paard voor zijn om op zo,n moment alle remmen los te gooien en dat is hij in mijn ogen niet.
Ik heb hem op de hengstenshow veel beter zien draven!![]()
Dat zag je wel terug in de uitgestrekte draf, net iets te veel en hij springt aan. (1e uitgestrekte draf)
Maar om een lang verhaal kort te maken, het maak niets meer uit, het was een mooie proef, hij is een terechte kampioen
Ik heb er dan vast geen verstand van, maar in mijn ogen in Westpoint absoluut een paard die gigantisch kan showen.
Hij heeft in Verden zijn beste beentje voor gezet, en dat resulteerde in een gouden plak!![]()
Vergelijken met een hengstenshow is wat hoog gegrepen denk ik...
Het aanspringen tijdens het strekken was jammer, maar Emmelie corrigeerde dat uitstekend!
Maar zoals je zegt: Terecht kampioen, en daar ben ik het absoluut mee eens!!
) Shamrock4NL schreef:Ik hoef geen filmpjes hoor, ik weet het wel!![]()
Het is natuurlijk wel een 6-jarig paard, er zijn maar weinig paarden die op deze leeftijd zo lopen als Westpoint.
Het maakt ook niet uit, hij is wereldkampioen... en dat blijft hij!!![]()
Leuk, een Uphill... Up is echt mijn favoriet, echt een heerlijk dier!
Shamrock4NL schreef:Ik hoef geen filmpjes hoor, ik weet het wel!![]()
Het is natuurlijk wel een 6-jarig paard, er zijn maar weinig paarden die op deze leeftijd zo lopen als Westpoint.
liliputter schreef:Shamrock4NL schreef:Ik hoef geen filmpjes hoor, ik weet het wel!![]()
Vooral qua karakter! Heb hem vorig jaar op het NK mee gemaakt en wat was dat een fijn paard zeg!
(maar Uphill is net iets leuker
) uhummm heb niks gezegd.