Bellarose schreef:Voor mensen die heel dol zijn op hun paardje denk ik idd dat het weinig verschil maakt.
Behalve dat mensen roofdieren zijn en paarden vluchtdieren en ze bijgevolg geheel andere noden hebben. Onzin reactie vind ik dit.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bellarose schreef:Voor mensen die heel dol zijn op hun paardje denk ik idd dat het weinig verschil maakt.
Wildgirl schreef:Bellarose schreef:Voor mensen die heel dol zijn op hun paardje denk ik idd dat het weinig verschil maakt.
Mensen die dieren nemen moeten zo verantwoordelijk zijn om onhaalbare doelen niet te willen halen maar in het belang van het dier te handelen, iets waar deze onderzoekers imo zeer zeker niet in geslaagd zijn.
Dat arme dier heeft in een jaar tijd al meerder operaties moeten ondergaan, kan niet normaal eten en ja; laat zijn pijn misschien wat minder duidelijk zien dan een gehandicapt kindje maar dat betekent niet dat de pijn er niet zit.
Wees nou eens eerlijk; wie zou hier 18.000 euro binnen een jaar betalen om zo'n miskloon van de natuur in leven te houden?
Ik niet iig, en imo ben je ook geen paard waard als je dat een jaarling aan wil doen.
Bellarose schreef:En ik die van jou. Als je hierbij doelt op de tanden, er zijn paarden zat die met minder (ik begrijp uit het filmpje dat ze niet allemaal weggaan?) of geen tanden kunnen leven, waarom dit paardje dan niet? Bovendien is hij momenteel in orde, de operaties zijn gelukt. Waarom gaat het dan alsnog te ver? Hij maakt het nu toch prima?