als het goed is zou 'ie het zo wel moeten doen. Ik kan 'em vanavond wel even via youtube uploaden als dat beter werkt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Denise_84 schreef:Overigens wel een beetje jammer dat het filmpje van 'vrijheidsdressuur met Jauke' niet zichtbaar is. Verder kun je blijkaar zo vaak stemmen als je wilt. Een deelnemer kan dus mooi zo al haar vrienden e.d. de hele dag laten stemmen. Jammer, krijg je weer van die Holland's next top horse acties.
Amber_ schreef:Denise_84 schreef:Overigens wel een beetje jammer dat het filmpje van 'vrijheidsdressuur met Jauke' niet zichtbaar is. Verder kun je blijkaar zo vaak stemmen als je wilt. Een deelnemer kan dus mooi zo al haar vrienden e.d. de hele dag laten stemmen. Jammer, krijg je weer van die Holland's next top horse acties.
Ach het is meer voor de leuk toch ?
En zo vaak stemmen haha, daar ben je goed achter gekomen?
Had het ook door gegeven aan Eline.
Citaat:Ehm, OF bokt is een beetje corrupt *gniffel* Of er zit ergens een foutje! Als ik nl. het gelders paard met Aimee aanklik selecteerd hij steeds Youthreiner... Ik kan dus niet stemmen op Aimee..Al de pagina gerefreshed maarreh.. Da's toch niet helemaal goed
edit: even een aanvulling, als ik én gelders paard én youthreiner aan klik krijg ik dus 2 x youthreiner....