Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Storm76 schreef:Ik vind het niet erg dat mensen paardenvlees eten, de paarden hebben veelal een veel beter leven gehad dan 100 koeien bij elkaar.
Lielle schreef:bij mijn weten is steak tartare gewoon rundvlees, maar dat terzijde. Ik vind het trouwens helemaal niet verkeerd dat hier eens aandacht aan wordt besteed.
cyrano schreef:Op zich prima dat ze dit doen maar gaan ze dan ook eens filmen hoe de meeste dieren de weg naar het slachthuis in Italie of dergelijk land afleggen? Bewustwording is goed heel goed zelfs maar dan wel alles laten zien. Dus ook de minder nette zaken.
mo_van_dijk schreef:@ pri_lady. Als je kinderen willen kijken, zou ik ze laten kijken. Dwingen werkt denk ik niet. Ik persoonlijk zou liever willen dat ze het 'eerst' op TV zien.
stoffel schreef:Tuurlijk het is ook helemaal FOUT om te laten zien dat er mensen zijn die wel het beste met slachtvee voor hebben.
Er moet toch minimaal een half dood dier op beestachtige wijze richting slacht huis worden vervoerd, anders deugt de reportage niet