badtothebone schreef:Waarom is Imke geen reserve ipv HP??
Dat vraag ik me ook af?!?!?!?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, maar aan de andere kant zou het zou wel een stunt zijn als ie dat doetMacavityL schreef:Zit te twijfelen of ik nu toch maar een kaartje moet boeken
rocky21 schreef:Ik vind het gewoon belachelijk, het zal je bondscoach maar wezen. Volgens mij houdt ie iedereen lekker voor de gek. Hoe kun je nou met 1 wedstrijd jezelf in een team rijden??? Sorry hoor maar daar zit toch echt een luchtje aan... Als ik het goed lees wil hij HP voor het blok zet om alle wedstrijden te moeten rijden, lekker je paard in de blessures rijden met dank aan je bondscoach!!
Euhm kan hij net zo goed Anky thuis laten die heeft slecht gereden in Rdam, slecht in Aken (HP was daar beste Europeaan) en helemaal niet in Hickstead. Nee ik vind maar een ding, dit zaakje stinkt!!!
Vraag me af wanneer ze daar in Ermelo achter komen, maar daar lopen ze volgens mij iets achter
rocky21 schreef:Ik vind het gewoon belachelijk, het zal je bondscoach maar wezen. Volgens mij houdt ie iedereen lekker voor de gek. Hoe kun je nou met 1 wedstrijd jezelf in een team rijden??? Sorry hoor maar daar zit toch echt een luchtje aan... Als ik het goed lees wil hij HP voor het blok zet om alle wedstrijden te moeten rijden, lekker je paard in de blessures rijden met dank aan je bondscoach!!
Euhm kan hij net zo goed Anky thuis laten die heeft slecht gereden in Rdam, slecht in Aken (HP was daar beste Europeaan) en helemaal niet in Hickstead. Nee ik vind maar een ding, dit zaakje stinkt!!!
Vraag me af wanneer ze daar in Ermelo achter komen, maar daar lopen ze volgens mij iets achter
Flugel schreef:rocky21 schreef:Ik vind het gewoon belachelijk, het zal je bondscoach maar wezen. Volgens mij houdt ie iedereen lekker voor de gek. Hoe kun je nou met 1 wedstrijd jezelf in een team rijden??? Sorry hoor maar daar zit toch echt een luchtje aan... Als ik het goed lees wil hij HP voor het blok zet om alle wedstrijden te moeten rijden, lekker je paard in de blessures rijden met dank aan je bondscoach!!
Pardon?
Rotterdam=
GP: 73.447% (2de boven Imke)
Kur: 81.450% (3de achter Imke met 0.050 % verschil)
Aken=
GP: 71. 362% (5de, 1% achter HP)
Kur: 84.500 % (2de, HP 5de op 4.5% achterstand)
Scores van minstens 71.362%, ja, is maar wat je slecht noemt. Lees je even beter in voordat je zulke slecht onderbouwde meningen geeft. Overigens was HP beste europeaan omdat hij met meerdere paarden in andere klasses goed heeft gescoord, ook een kwestie van beter lezen... Dit waren overigens wedstrijden waar Anky voor haar doen minder goed reed en zelfs dan haalt ze nog hoge scores. Het is nou eenmaal zo dat Anky sneller hogere punten haalt dan HP, dus vind ik de keus voor Anky meer dan verdient. Ze is nou eenmaal een vaste waarde voor het team die niet snel voor het wegstreepresultaat zal zorgen. Daarnaast heeft ze bewezen dat als het moet, ze er is.
Ik vind het een mooi team! Over HP en Adelinde kunnen we natuurlijk twisten, maar ik had beide keuzes gesnapt.

Sander_ schreef:Degene die Happie liever in het team hadden, waar baseren jullie dat besluit op?
IMO scoort Parzival in vorm vrijwel altijd/meestal hoger dan Nadine. Zij vormt een stabiele maar wel lagere factor. En het gaat uiteindelijk om de punten, nietwaar.
. Maar dit is wel wat ik ervan vind.