Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lovely schreef:Lance is een buitengewone sporter en verdient daarvoor heel erg veel respect. Anky kan op dat vlak nog niet eens langszij komen denk ik.

PattyOosten schreef:Lovely schreef:Lance is een buitengewone sporter en verdient daarvoor heel erg veel respect. Anky kan op dat vlak nog niet eens langszij komen denk ik.
Ik heb absoluut respect voor de sportieve prestaties van Lance, maar om nou te zeggen dat Anky niet eens langszij kan komen vind ik niet. Ze heeft drie olympisch gouden plakken! En als we ieder jaar Olympische Spelen zouden hebben, waren het er vast nog een paar meer.
Jnien schreef:Maar waarom moet Anky afscheid gaan nemen?
Zijzelf zegt toch net dat ze door wil gaan, niet de drang heeft 'op te geven'?
Ze is strijdlustig, zolang ze dat wil, gaat ze door.
Als ze er zelf aan toe is, stopt ze wel.
Lovely schreef:Armstrong heeft de Belgische sportcommentatoren anders behoorlijk hard laten zitten en dan snap ik wel wat SP bedoelt.
Wat het stuk betreft, straalt het er wel vanaf dat Anky heel erg hoopt dat Lance ongeveer hetzelfde van haar zal vinden. Lance is een buitengewone sporter en verdient daarvoor heel erg veel respect. Anky kan op dat vlak nog niet eens langszij komen denk ik.
.
Precies het soort van uitspraken waar de sport op zit te wachten na de laatste dopingperikelen
Anky kan maar beter eens wachten tot ze het peloton door de CERA test hebben gehaald, dat duurt nog even
http://www.nrc.nl/dossiers/doping/nieuw ... enners_toe sarabande schreef:Het ziet er niet naar uit dat Anky met haar huidige paard nationaal of internationaal haar vroegere plaatsingen niet meer kan halen. Er is een jonge garde ruiters en paarden gekomen die beter zijn.
Waarom zou iemand met 3 gouden Olympische medailles en tig andere 1e plaatseringen op wereld niveau zich dit laten overkomen.
Stap er op je hoogtepunt uit.
Overigens geloof ik niet dat het Anky is die zo graag door wil gaan.