Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kweetnietje1 schreef:Laat hem toch gewoon de uitspraak van de Raad van State afwachten in plaats van de media vol te spuien met laster over zijn buurt. Zou hem sieren als het zo'n geweldige man is en hij zo gelijk heeft.
En zover ik het AD ken, gaan ze niet bij de dokter vragen wat hij mankeert.
xx_Horsiex schreef:Ik beweer ook nergens dat de gemeente niet raar heeft gehandeld. Ik beweer dat hier waarschijnlijk een heleboel meer zaken meespelen die niet genoemd worden, en dat mogelijk ook de stalhouder een aantal steken heeft laten vallen die hier niet vermeld worden.Gwen schreef:Dat is ook raar, Horsie. Maar de vegunning is pas compleet als je er o.a. ook je milieuvergunning bij hebt. Op het moment dat hij die stallen ging bouwen wist hij dat het nog helemaal niet zeker was of hij die vergunning zou mogen behouden, maar hij koos er voor het risico toch te nemen.
Dat punt terzijde heeft de gemeente verder ook raar gehandeld. Hij vroeg een andere locatie aan, die werd hem afgeween maar wel aan iemand anders toegewezen? De stallen mogen blijven staan, maar geen paarden er in.

Citaat:"Ik ben van jongs af aan gek op paarden. Hier heb ik altijd van gedroomd." Maar 'hier', een professionele paardenhouderij achter zijn huis aan de Papenvoortseheide, is nog steeds geen realiteit.
Kweetnietje1 schreef:xx_Horsiex schreef:Pardon? Wat blaas jij hoog van de toren! Lekker neerbuigend toontje kan er ook wel bij. Jezusmina zeg, doe eens even normaal. Hen je soms geen exnkel respect voor andere mensen?
Had je niet beter kunnen temmen in plaats van mij persoonlijk aan te vallen?
xx_Horsiex schreef:En omdat de goede man het geld had om een mooi complex neer te zetten betekent gelijk dat hij niet meer hobbymatig bezig is? Er wordt toch gezegd dat hij daar 10 paarden heeft en op andere plaatsen waar het wel mag nog paarden heeft staan maar dan voor zakelijk?
..bij een bezoekje nu stonden er maar tien paarden en stonden inderdaad 10 stallen leeg ..maar de beste man weet ook wel dat gezien de rechtzaak en het "hot nieuws item " hij wel controle krijgt 

xx_Horsiex schreef:En omdat de goede man het geld had om een mooi complex neer te zetten betekent gelijk dat hij niet meer hobbymatig bezig is? Er wordt toch gezegd dat hij daar 10 paarden heeft en op andere plaatsen waar het wel mag nog paarden heeft staan maar dan voor zakelijk?
Citaat:"Ik ben van jongs af aan gek op paarden. Hier heb ik altijd van gedroomd." Maar 'hier', een professionele paardenhouderij achter zijn huis aan de Papenvoortseheide, is nog steeds geen realiteit."
. Hij voert het bedrijf op de oorspronkelijke locatie en had de tweede locatie bij de bedrijfsactiviteiten willen betrekken.
. Het bewijst alleen niet dat de buren hier ook ten onrechte geklaagd hebben, net zo min als dat er hier bewijs te vinden is dat niet wel zo is. Espie schreef:blijf met je hoofd omhoog en vol houden .
want zij maken de blunders,
en de buren hebben die niks anders te doen .dan mensen het leven zuur te maken
Jonge_Monte schreef:Espie schreef:blijf met je hoofd omhoog en vol houden .
want zij maken de blunders,
en de buren hebben die niks anders te doen .dan mensen het leven zuur te maken
Dat zullen dan wel van die heerlijke capitalisten zijn met eigen zwembad en tennisbanen.
Mensen die met hun geld gooien en zo de boel manipuleert.![]()
Vind dit zeer triest voor deze man, dat je leven zo kapot wordt gemaakt door zulke mensen.
Wat je mensen moet noemen.
kamsel schreef:[
De gemeente heeft misschien steken laten vallen, maar dat maakt hem niet heilig.
Sneu voor hem dat de buren het tegen hebben kunnen houden door hun bezwaar, maar misschien hebben ze daar wel gegronde reden toe, ik weet het niet, volgens de rechter wel..