. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cayenne schreef:Volgens een woordvoerder van de politie is afgelopen mei in hetzelfde district een zeer grote kat gezien door een collega. De kat zou zandkleurig zijn en zo'n 1.20m hoog en 1.80m lang.
Een poema kiest denk ik ook eerder voor een schaap dan voor een paard. een Leeuwin echter geeft het wel een kansje als ze alleen is en hongerig. Ze heeft geen vriendinnen bij zoals normaal maar wel het voordeel van de verassing. Ik ga dit volgen, heel interessant. Er gaan al jaren verhalen over grote katten in de UK. Mousmous schreef:Lara Silver, snap heel goed wat je bedoelt, en zie ook heel goed het verschil in bewegingsafloop van de ene beweging van het ene dier of van het andere. Of van de ene gang van een paard in vergelijking met dezelfde gang van een ander soort paard. De bewegingsafloop kan ook zeer verschillen bij paarden van hetzelfde ras. Maar ik kan met zekerheid zeggen dat als mijn katten op de uiterwaard op pad zijn ze op exact dezelfde wijze kunnen bewegen als de zwarte kat in het filmpje. De derde kat op het filmpje kun je dan ook duidelijk zien dat dat geen huiskat is.
Uitheemse rassen die in vrijheid voorkomen is idd heel verklaarbaar als het gaat om ontsnapte of losgelaten dieren.
Als dat het geval is in Schotland dan zal dat op den duur wel blijken.
Cayenne schreef:meart schreef:...wat voor katachtige moet dit wel niet zijn? Het gemiddelte aanrecht in nederlandse huishoudens is 0.90 m hoog....dus tel maar uit...
Dat is dan wel een aanrecht voor dwergen denk ik
, tenminste zo hoog is de mijne.....zou ik dan een dwergenaanrecht hebben.....
Jeany_Orion schreef:Maar in schotland is grotendeels wild schapen. Heel schotland is 1 schaap. Dus dan zouden ze toch wel meer schapen zien liggen langs de weg?
bulck schreef:wat is een Bels?? (ben van Belgie e)