Amika schreef:Nou ik schrijf de vergunningen, dus meen het toch wel zeker te weten.
Ik ook!
het woordje "niett" verwijderd!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Asyaa schreef:marrlinde schreef:waarom is er dan niet gelijk gezegd dat er geen paarden in mochten?
omdat je een bouwvergunning vroeg voor paardenstallen
niet een vergunning voor paarden houden
langleven nederland *verhuist naar canada*
eh... Nanda schreef:Het verhaal van de uitspraak van de Raad van State lijkt me duidelijk
rienne schreef:het lijkt me toch wel als je een vergunnign aan gaat vragen voor paardenstallen te bouwen dat je er paarden in gaat zetten.
en ik zelf ruik ook vrij weinig van de amoniak bij ons
De kans is groot dat ze bijvoorbeeld een loods voor opslag hebben aangevraagd. Wen_en_Jelle schreef:Dan is het idd in strijd met de wet. Als je eenbedrijf wilt gaan starten moet je toch op de hoogte zijn van welke vergunningen je ervoor nodig hebt imo. En als je ze nog niet allemaal hebt dan wacht je met de start van je bedrijf. Dus ook met het bouwen van stallen in dit geval.
Als je nog geen milieuvergunning hebt en je bouwvergunning dreigt te verlopen (die is volgens mij een vastgestelde tijd geldig, weet niet precies hoelang), dan kun je deze nog laten verlengen om alsnog alles binnen te hebben voor je start.
Niet slim van bedrijf in kwestie...
ik dacht dat je dat wel zou kunnen laten verlengen...
ach ja ik heb van beiden geen verstand, het was meer mijn gevoel zeg maar dat het wel verlengd zou kunnen worden haha Wen_en_Jelle schreef:ok weet ik dat ook weer, wat je toch al niet leert van boktik dacht dat je dat wel zou kunnen laten verlengen...
edit: ik zag dat je het over de milieu vergunning had die niet verlengd kon wordenach ja ik heb van beiden geen verstand, het was meer mijn gevoel zeg maar dat het wel verlengd zou kunnen worden haha

Amika schreef:Wen_en_Jelle schreef:ok weet ik dat ook weer, wat je toch al niet leert van boktik dacht dat je dat wel zou kunnen laten verlengen...
edit: ik zag dat je het over de milieu vergunning had die niet verlengd kon wordenach ja ik heb van beiden geen verstand, het was meer mijn gevoel zeg maar dat het wel verlengd zou kunnen worden haha
Bij 'verlenging' wordt de hele vergunningaanvraag opnieuw beoordeeld, dus eigenlijk is dat geen verlenging, maar moet je het meer zien als een nieuwe vergunning als de oude niet in werking is getreden.