Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
previr schreef:wel erg snel weer aan start na een peesblessure zeg, ligt natuurlijk aan de grote van de blessure maar valt me op dat de "top" paarden weer veel sneller aan start zijn dan een "huis tuin keuken paardje" terwijl ze zeggen wat je ook doet t herstel van half tot 3 kwart jaar heb je nodig.
ga zeker kijken Insider schreef:En waarom hoeft Anky WEER niet erbij te zijn? Ze reed ook al geen proeven in het verplichte trainingskamp in Erp omdat ze "wat beters" te doen had namelijk een clinic in Elim. Nogal vals om haar zo buiten het schuttersveld te houden, terwijl de kans groot is dat Edward en Adelinde en met een beetje mazzel HP haar ook nog kunnen verslaan. Maar ja dan kun je natuurlijk nooit verklaren hoe het kan dat zij dan straks wel naar het EK mag en iemand anders niet......
In mijn ogen is het juist zij die moet bewijzen dat ze er klaar voor is!
chitra schreef:Hmm.. laatste resultaat van Anky en Salinero is 84,500% tijdens Aken
Nee jullie hebben helemaal gelijk! Die combinatie verdient het echt niet om Nederland te vertegenwoordigen op het EK.. :S
chitra schreef:73,45 tijdens rotterdam is volgens mij niet heel 'slecht'.
Maar goed, denk toch niet dat wij het eens worden.
Ik vind het gewoon erg jammer dat als iemand al zo lang goed presteerd voor Nederland zo afgeschreven word door sommige mensen, en dat terwijl de resultaten nog steeds bovengemiddeld zijn..
We vonden het toch schandalig dat Isabel zo behandeld werd als vuil door de Duitsers? Vind het standpunt van verschillende mensen dat Anky zeer ondermaats presteert en geen teamplaats net zo schandalig...