Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
spicegirl schreef:ik vind het zo vreemd.als je dat met een paard wil doen, en het is duidelijk pijnlijk, dan blijft een paard toch niet staan? na een klap loopt ie toch weg? moeten ze dan niet met zn 2en zijn-een die het paard vasthoud?
wopkelover schreef:bij ons is ook zoiet seen paar jaar gelden gebeurt
wij hadden een hoef bevangen shet
die kom niet weg rennen dus die werdt gepakt met prikkeldraad om haar nek om een paal vastgebonden hebben ze met een stok haar verkracht zeg haar en haar geslagen en dan nog eens een oog uitgestoken en over haar hele lichaam flinke wonden ook bij haar mond en vagina dit is gebeurt met een mes
we vonden haar in shock toestand en ze is een uur naderhand overleden
r,i,p sillyna
macke schreef:En dan krijgen ze een omhoog gestoken vingertje en zegt de nederlandse wet "dat mag jij niet weer doen stout persoontje " en vervolgens gaat dit persoontje weg en lacht zich drie keer in de ronde!!!!!!!!!
Nee als het aan mij mag lag wil ik dit stuk gtreejfhfr graag zelf een leuke straf geven die hem doet piepen en schreeuwen!!!!!!!!
Xantaatje schreef:macke schreef:En dan krijgen ze een omhoog gestoken vingertje en zegt de nederlandse wet "dat mag jij niet weer doen stout persoontje " en vervolgens gaat dit persoontje weg en lacht zich drie keer in de ronde!!!!!!!!!
Nee als het aan mij mag lag wil ik dit stuk gtreejfhfr graag zelf een leuke straf geven die hem doet piepen en schreeuwen!!!!!!!!
Wat dacht je van dezelfde behandeling die hij/zij het paard heeft laten ondergaan?![]()
Ik vraag me altijd af wat bezielt die personen toch
gerechtigheid wopkelover schreef:@ abeltje
nee ze hebben de daders nooit gevonden
wel hebben we nog weken op de wei gewaakt
er was toen wel iets grappigs gebeurt mijn broer was op de wei aan het waken toen ging er zo,n nachvisser bij ons op de wei naar de wc in de bosjes en toen schoot mijn broer hem in zijn kont whahahah met een lucht buks
de man kon het gelukkig wel begrijpen
en vanaf die dag kijken de nacht vissers 4 keer per nacht of alle paardjes nog in orde zijn en gaan kijken als ze iets horen
een keertje hadden ze gebeld net voor de hedelse paardenmakrt stond er een trailer boven aan de dijk en hadden ze bij 2 van mijn paarden een halster omgedaan en wilde ze meenemen
toen hadden de vissers gelijk gebeld en hebben de beste mannen een aantal flinke tetsen gehad en de trailer lag totaal los in het meergerechtigheid