We hebben in elk geval plaats
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
We hebben in elk geval plaats
er komt ook een campground met hookups voor RVs maar of dat dan al klaar is durf ik niet te zeggen. We kunnen in de BBB in ieder geval 10 tot 12 man kwijt eventueel meer als je met meer dan 2 personen op een kamer.Citaat:Het is alleen ongeveer 2 uur rijden naar KHP maar wel goed te doen en voor amerikaanse begrippen is dat dichtbij er komt ook een campground met hookups voor RVs maar of dat dan al klaar is durf ik niet te zeggen.
Wij zitten ook op een uur hoor, dichterbij was bijna niks te vinden. Kokopelli schreef:ben er vorige week geweest in het Kentucky Horse park, wat een mega comlex! heel mooi allemaal
Maar voor degenen die in 2010 heen willen. Wij gaan emigreren naar Kentucky en openen een Bed Barn and Breakfast. Het is alleen ongeveer 2 uur rijden naar KHP maar wel goed te doen en voor amerikaanse begrippen is dat dichtbijer komt ook een campground met hookups voor RVs maar of dat dan al klaar is durf ik niet te zeggen. We kunnen in de BBB in ieder geval 10 tot 12 man kwijt eventueel meer als je met meer dan 2 personen op een kamer.
wil. We hebben ook paarden en mooie trailrides die je met of zonder begeleiding kan doen op ons eigen terein door het bos.