Enorm groot ruiterstadion geopend in Kentucky

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MoniqueT

Re: Enorm groot ruiterstadion geopend in Kentucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 20:57

Ik heb net een camping geboekt. Wel een eind rijden, maar ach, het is Amerika ;-) We hebben in elk geval plaats :-)

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 07:35

Jeetje, wat mooi en groot :oo

HCRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 12:56

ben er vorige week geweest in het Kentucky Horse park, wat een mega comlex! heel mooi allemaal

Maar voor degenen die in 2010 heen willen. Wij gaan emigreren naar Kentucky en openen een Bed Barn and Breakfast. Het is alleen ongeveer 2 uur rijden naar KHP maar wel goed te doen en voor amerikaanse begrippen is dat dichtbij :-) er komt ook een campground met hookups voor RVs maar of dat dan al klaar is durf ik niet te zeggen. We kunnen in de BBB in ieder geval 10 tot 12 man kwijt eventueel meer als je met meer dan 2 personen op een kamer.
wil. We hebben ook paarden en mooie trailrides die je met of zonder begeleiding kan doen op ons eigen terein door het bos.

GentleSoul

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 15:30

Wow, wat groot!!

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 18:04

Citaat:
Het is alleen ongeveer 2 uur rijden naar KHP maar wel goed te doen en voor amerikaanse begrippen is dat dichtbij er komt ook een campground met hookups voor RVs maar of dat dan al klaar is durf ik niet te zeggen.

Ha, ik heb de camping al vastgelegd. Twee uur is wel een eind, elke dag ... al is het Amerika :-) Wij zitten ook op een uur hoor, dichterbij was bijna niks te vinden.

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 14:23

Kokopelli schreef:
ben er vorige week geweest in het Kentucky Horse park, wat een mega comlex! heel mooi allemaal

Maar voor degenen die in 2010 heen willen. Wij gaan emigreren naar Kentucky en openen een Bed Barn and Breakfast. Het is alleen ongeveer 2 uur rijden naar KHP maar wel goed te doen en voor amerikaanse begrippen is dat dichtbij :-) er komt ook een campground met hookups voor RVs maar of dat dan al klaar is durf ik niet te zeggen. We kunnen in de BBB in ieder geval 10 tot 12 man kwijt eventueel meer als je met meer dan 2 personen op een kamer.
wil. We hebben ook paarden en mooie trailrides die je met of zonder begeleiding kan doen op ons eigen terein door het bos.

Bedacht me ineens dat het op zelfde terrein is als waar ik in 2007 naar crosscountry ben geweest. Zegt hubbie oh mooi dus dan hoeven we er niet nog een keer heen >;)

Waar zitten jullie precies? Wij doen kentucky op doorreis dus hoeven niet elke dag heen en weer, dus wie weet is het wat :D

HCRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 16:09

wij zitten in Burkesville in South kentucky. Er zijn ook 2 hele grote mooie meren in de buurt en er is een grot waar diverse tours worden georganiseerd (Mammoth cave) mar wij hebben zelf ook een grot waar je zeker tot 5 km in kan lopen (onder begeleiding!)