maar hopelijk kan men er nog ervaring opdoen, in dat opzicht is het wel een leuk idee. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

maar hopelijk kan men er nog ervaring opdoen, in dat opzicht is het wel een leuk idee.
)
Cassidy schreef:And your point is?
Hoe wil je in hemelsnaam een winnaar aanwijzen als je 10 deelnemers hebt en 10 kuddes met verschillende paarden van allemaal verschillende samenstelling en verschillende characters?
En wat versta jij onder de "lastigste"? De meest dominante? Die heb je snel genoeg te pakken hoor!

Cassidy schreef:Juist ja. Dus de ene deelnemer kiest een ander soort type paard als een ander, en daar moet je dan een winnaar uit kiezen?
Dat doet me herinneren aan een cartoon die ik in mijn studietijd weleens heb gezien.
Een Aap, Olifant, Krokodil, Kip, Slang, Vis en Kikker krijgen allemaal dezelfde eindexamenopdracht:
Klim in een boom....
Cassidy schreef:Juist ja. Dus de ene deelnemer kiest een ander soort type paard als een ander, en daar moet je dan een winnaar uit kiezen?
Dat doet me herinneren aan een cartoon die ik in mijn studietijd weleens heb gezien.
Een Aap, Olifant, Krokodil, Kip, Slang, Vis en Kikker krijgen allemaal dezelfde eindexamenopdracht:
Klim in een boom....

Laureentje schreef:Even wat anders.... heeft iemand enig idee hoe de selectieprocedure is? Want daar wordt niets van verteld.
Worden alleen mensen uitgekozen die bijvoorbeeld lessen of cursussen volgen bij Emiel Voest, of mag iedereen eraan meedoen? Alleen dan lijkt het me interessant worden.
randalinpony schreef:een paar honderd miljoen jaar evolutie
http://nl.wikipedia.org/wiki/Evolutie_van_de_mens
Cassidy schreef:Het gaat om de interactie met degene die daar staat en het paard. En dat kan, ook zonder dat er voor het oog spectaculaire dingen gebeuren, heel diep gaan.
Een dergelijk kampioenschap moeten houden vind ik dus ronduit zielig.