wat een zieke wereld zulke mensen verdienen het echt niet om te leven!!!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dagmar_k schreef:Gatver! Dit is toch werkelijk absurd!![]()
Zulke mensen.....Rijp voor het gesticht.
Werkelijk dit slaat toch weer alles!
En zo verdraaid dichtbijDat maakt het nog wel angstiger.
Ik moet er dan maar op vertrouwen dat pensionhoudster goede toezicht houdt.
Al moet ik zeggen dat dat wel heel goed gebeurt. Gaan pensionhoudster weg, paarden op stal. Of later in de wei zodra ze terug is.
De paarden komen hier niet in de wei als er geen toezicht is.
Laatst stond er een man bij een fiets bij de wei te kijken. Laat het een nietsvermoedende toerist zijn.
Maar de argwaan.
Kom je aan mijn paard, dan kom je aan mij. En ik zorg persoonlijk dat persoon in kwestie zich schaamt in het dagelijks leven over zijn uiterlijk en niet meer kan plassen (hakkie takkie weg zakkie).

Diva_Jenny schreef:Ik help je wel mee![]()
Hoop dat ze de daders snel vinden want het komt zo wel akelig dichtbij

CoopersB schreef:Citaat:dus? moeten die dan wél mishandeld worden of wat bedoel je ermee?
Sorry, ik vind dat je wel erg overdreven reageerd,het mag best wat minder hoor!!
waarschijnlijk bedoelt davymelis, dat het steeds vaker voor komt dat er paarden mishandeld worden, vroeger was dit minder en hoorde je meer dat katten of honden of andere dieren mishandeld werden.
Ik vind het verschrikkelijk, ik kan niet snappen dat iemand een dier, die weerloos is iets kan aandoen!!!
ik zou heeel erg met die persoon en 1 kamer willen zijn......
Citaat:Hoi,
T is echt verschrikkelijke wat er gebeurd is t is mijn merrie maar naar omstandigheden gaat het gelukkig goed met haar, die veearts is vandaag geweest voor controle en alles komt goed. Ook met het veulen gaat alles goed gelukkig, das weer een zorg minder. Vanavond wordt er nog een stukje uitgezonden op tv drenthe om 18.20 en morgen moet ik nog wat opnames doen voor hart van nederland. Ik ben blij dat de media er zoveel aandacht aan schenkt zodat die idioten hopelijk opgepakt worden. Mocht je iets weten laat dan a.u.b. een berichtje bij me achter.
Groetjes Jennifer