Ik kwam niet meer bij, toen ze inzoomden op de zogenaamde 'wonde'
Als ik die ponies zo bekijk, een storm in een glas water georganiseerd door enkele op hol geslagen buurtbewoners. Die pony's zien er goed uit. Dikker zouden ze toch echt niet mogen wezen. Hoefjes waren ook ok en ze lopen op mooie stukken land met voldoende eten en het systeem met de koorden wat de eigenaar heeft uitgedacht, is in mijn ogen ook niets mis mee. Zo'n pony heeft snel genoeg door hoe hij moet zorgen om niet in de knoop te geraken.
En overal in het weiland stonden emmers met water. Lijkt me niet dat de eigenaar de moeite gaat doen om drinken te voorzien en dat dan expres uit het bereik van de pony zet.
En blijkbaar staan de ponies ook onder DA begeleiding aangezien er is vastgesteld dat ze bloedwormen hebben. Ik neem aan dat daar dan ook wel voor behandeld wordt? (anders huur je geen DA in natuurlijk
)En die dode pony, is natuurlijk jammer. Maar zulke dingen gebeuren nu eenmaal. Misschien is die pony wel aan een natuurlijke oorzaak gestorven.
Het enige wat ik hoor in dat filmpje zijn aannames en gissingen van de buren wat ze dan proberen te staven met beelden van perfect uitziende pony's.
Nope, ik volg dit niet