Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wat moet dat paard hebben doorstaan zeg!
Lynn_Nikita schreef:ze hebben daar wel andere trailers dan hier
ik zou niet meteen zeggen dat het onzin in
denk aan het verhaal van de vrouw die afgelopen jaar een jongetje km`s heeft meegesleurd onder haar auto en er pas de dag erna achter kwam
). Er reed een moeder met haar dochter + pony in de trailer naar toe en toen ze op de stal aankwamen en de pony wilde uitladen, kwamen ze er achter dat het beestje met een been door de bodem van de trailer was gezakt en dus met dat been over de straat heeft gesleept
.
...Sterre schreef:Tja, of je echt zo snel merkt dat er achterin (of in dit geval achteraan) iets niet in orde is zoals we allemaal denken, weet ik niet na het volgende verhaal (is bij ons in de buurt gebeurd!).
3 Weken gelden was er een wedstrijd op een stal bij ons in de buurt (mijn eerste stal). Er reed een moeder met haar dochter + pony in de trailer naar toe en toen ze op de stal aankwamen en de pony wilde uitladen, kwamen ze er achter dat het beestje met een been door de bodem van de trailer was gezakt en dus met dat been over de straat heeft gesleept
.
Ze hebben het arme dier nog weer op een andere trailer gezet en zijn direkt naar de kliniek met de pony gereden, alwaar de DA adviseerde om de pony in te laten slapen, zó erg was het...
Je zou toch denken dat je een gat door de bodem trappen en dan een been wat er onderaan meegesleept wordt, zou merken?!! Deze mensen hebben ook niks gemerkt, terwijl het gebeurd moet zijn toen ze op het laatste stuk (landweggetjes, zo´n 15 km van de stal waar de wedstijd was) reden...
Lynn_Nikita schreef:ze hebben daar wel andere trailers dan hier
ik zou niet meteen zeggen dat het onzin in
denk aan het verhaal van de vrouw die afgelopen jaar een jongetje km`s heeft meegesleurd onder haar auto en er pas de dag erna achter kwam
NonaWen schreef:... Houd een halstertouw.. een paard van 600 kg (doodgewicht) + de snelheid die gereden word?
Ik vind het een verschikkelijk verhaal trouwens
upperlady schreef:...Mag ik vragen wat er mis was met de trailer? Een gemidelde pony zou namelijk niet door een bodem van een trailer heen kunnen slaan...
. Ik heb het verhaal gehoord van stalgenootjes die daar op stal waren voor de wedstrijd en er bij waren toen die mensen de pony wilden uitladen.Eleonoor schreef:Ik heb eens op een wedstrijd meegemaakt dat een mevrouw na starten en weer laden van haar paard op de trailer haar klep was vergeten omhoog te doen. Ze reedt zo weg met de vonken over de straat, en nee, ze had werkelijk niets door.... Zelfs roepen, schreeuwen, achterna rennen hielp niet, tot ze eindelijk een achteruitkijkspiegel vond... tjonge....