Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
FriesWytske schreef:Ik vind Anky op dit moment ook geen zekere combinatie.
FriesWytske schreef:Ik zeg niet dat ze zich heeft bewezen in het verleden.
Maar was een reactie op hoe ze gisteren reed. Ze durfde niet voluit te gaan. En dat moet je wel om eerste te worden. Ze durfde er helemaal niet aan te rijden. Ik heb haar wel veel sprankelender zien rijden dit jaar.
Net alsof ze bang was om fouten te maken.
Dan zie ik liever iemand rijden die er echt voor durft te gaan. Die niet bang is om fouten te maken.
Thomas schreef:hmmmm het ligt echt tussen HP en Adelinde vind ik, als Parzival niet spookt, loopt ie echt veel beter dan Nadine, maar bij Nadine heb je meer zekerheid van bij Parzival.
Maja, bij de OS was Parzival heel erg bij de les daar, ook al kon die niet starten, hij vond het niet eng. Dat was eigenlijk best bedroevend omdat HP toen best wel laag scoorde..
Ik ga voor: Salinero, Totilas, Sunrise en Parzival
bulck schreef:En dan Nederland in opspraak zeker, beter van niet toch?
Jullie hebben ijzersterke combinaties in overvloed. Laat Isabelle maar voor Belgie uitkomen, wij kunnen zo iemand beter gebruiken.
Als je ziet wat onze federatie stuurde naar Aken, krijg je toch automatisch het rood op de wangen.
Viyon schreef:Thomas schreef:hmmmm het ligt echt tussen HP en Adelinde vind ik, als Parzival niet spookt, loopt ie echt veel beter dan Nadine, maar bij Nadine heb je meer zekerheid van bij Parzival.
Maja, bij de OS was Parzival heel erg bij de les daar, ook al kon die niet starten, hij vond het niet eng. Dat was eigenlijk best bedroevend omdat HP toen best wel laag scoorde..
Ik ga voor: Salinero, Totilas, Sunrise en Parzival
hp best wel laag scoorde?? hij was de hoogst eindigende debutant van de OS in tijden (ooit??)??
verder presteerd anky niet ondermaats of wisselvallig.. okee, minder dan we gewend zijn, maar ze rijd nog steeds heel bovenaan mee elke keer.. kan niet dat mensen die lager scoren meer mee zouden moeten dan haar..
verder ga ik voor salinero, totilas, sunrise en nadine