Melis, heel veel stekte en hoop dat ze de gene die hier verantwoordelijk voor is geweest pakken wat een halve zolen heb je op de wereld zeg! geen woorden voor!!!!!!!!!!!!!!!
@Melis, ontzettend veel sterkte met je paardje. Ook ik hoop dat je ooit de dader(s) nog kan achterhalen, en ik mag hopen dat je daar dan met een behoorlijke knokploeg bij op bezoek gaat.
Foulplay_
Geplaatst: 04-07-09 19:44
Ik hoop zo hard dat ze de daders vinden, ik kan daar echt zo kwaad om worden hé Hoe kan iemand nu zoiets doen ? Daar kan niemand toch in komen ! Heel veel sterkte !
Hopelijk kom je erachter wie het gedaan heeft. Kunnen ze eerst de DA kosten die je moet maken betalen, vervolgens een nep staart, en daarna opgesloten worden in een gesticht, en noooooi meer losgelaten worden Dit is zo ontzettend laf, smerig, en vooral ZIEK.
Sterkte met je paardje, geef m maar een dikke knuffel.
Jezus zeg, die mensen die dat doen zijn echt gestoord!!!
Stelletje imbisillen (weet niet hoe je het schrijft). Ik snap echt niet dat mensen zo ziek in hun hoofd kunnen zijn om dit bij dieren en (mensen) te doen.
Gelukkig dat alles goed komt met je paardje Melis, geef m maar een dikke knuffel.
Hopelijk word de dader gepakt, maarja dat maakt hier in nederland toch niet zo heel veel uit, want het nederlands rechtssysteem is toch veel te laks.
Anoniem
Geplaatst: 04-07-09 20:26
Wat erg zeg!! En wat komt dit nu zoo dichtbij zeg! Vlakbij mij!
welke lol kan iemand toch beleven met zoiets. Wat is er met zo,n persoon nou mis gegaan om een paard zo te behandelen. Heeft hij/zij toegekeken hoe het paard wanhopig vocht of zijn ze weg gerent. Waarom, waarom, waarom
Heel veel sterkte met je paard melis, hopelijk verliest het geen vertrouwen in de mens
Melis, heel veel sterkte met het herstel. Fijn om te horen dat het iig wel weer goed komt en er in ieder geval fysiek niets blijvends is.
Wat een gekke wereld is het toch...
anouuk1994
Geplaatst: 04-07-09 21:03
wat een gekken joh! (heel erg zacht uitgedrukt , maar ik kan moeilijk hier gaan schelden) Echt dit soort grapjassen mogen van mij ook ff zwaar mishandeld worden! Echtwaar! Dan ben je echt niet 100% wat een gek(ken). Oeeh als het mijn paard zou zijn en ik zou erachter komen wie het was echt, diegene zal wensen dat die nooit geboren was. Zoiets doe je toch niet ik snap dat echt niet zeg. Kom op joh , zo'n onschuldig dier
heeel veel sterkte & ik heb gelezen dat het wel weer helemaal goed komt met het paard, gelukkig!
whitneyvdw
Geplaatst: 04-07-09 21:06
ik kan hier alleen maar razend door worden.dezelfde behandeling bij de dader.ik hoop dat je paardje weer gauw beter is.en dat ze geen trauma heb opgelopen.ik wens je hier veel sterkte mee
Joscaa
Geplaatst: 04-07-09 22:56
OH MY GOD. Dat arme dier, hoeveel pijn moet die wel niet (gehad) hebben.. Echt, kan me zo kwaad maken, echt, hoe kan je zo'n arm dier, wat niet begrijpt wat er gebeurd, dat aandoen, zo onschuldig..
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Geplaatst: 05-07-09 00:08
heel erg dit...
Melis: heel veel sterkte met Preesje... fijn dat ze er weer bovenop komt... geef maar een extra dikke kus van me aan haar....
Wat een stelletje *PIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEPPPPPPPPPPPPPPPPPPP* zijn dat geweest zeg... Wat heeft een paard dan nou weer gedaan om dat te verdienen??
Pffff... Melissa, ik hoop echt dat ze er ooit achter komen wie dit gedaan heeft. Hopelijk komt preza er wel weer bovenop, maar het blijft k.t .... Eerst haar rug, nu dit weer. Schiet ook niet op