Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) zijn op het complex om alle deelnemende paarden op te vangen - dit is niet uniek voor HE maar iets wat op grotere evenementen en wedstrijden vrijwel altijd het geval is.
Ik heb er namelijk wel een hele leuke invulling aan denk ik..! Geen grondwerk o.i.d. maar over het persoonlijke karakter van de baas
En over opstellingen in kuddes maar ook in je eigen familie.
Toch biedt het ook een leuke kans..
Bojangles schreef:Bari schreef:leuk, ik zal mijn irish cob opgeven in de vrijheidsdressuur, sinds kort zijn een andere bokker en ik ook bezig een showteam te vormen en we hebben de eerste gezamelijke show al achter de rug.zal wel een mooie kans wezen dit.leuk.
Okee... We geven ons op!!!![]()
moet mschn alleen nog even een kort verhaal en fotos van jou hebben.ja echt leuk dit. Paradox schreef:Weet iemand waar je je bijvoorbeeld op kunt geven voor clinics of het rassendefilé ofzo?
Ik zou heel graag aan HE meedoen, maar mijn paard is een "gewoon" paard. Hij kan wel een paar kunstjes en wat dressuur (L/M niveau) maar that's it.

, die best een leuk nummertje vrijheidsdressuur lieten zien. Vond alleen dat het iets aantrekkelijker voor het publiek gemaakt mocht worden. Maar dat is een kwestie van er even goed over nadenken, jezelf filmen, andere mensen laten kijken en advies geven. Daar kan best wat leuks van gemaakt worden.