Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MissJ schreef:Nou, ik denk, dat doe ik even snel. Is nog een beste vragenlijstIk moet zeggen dat ik tijdens het invullen meer het idee kreeg dat de vragen gaan over je mentale gesteldheid en stabiliteit dan over de band met paarden.
Fleurtje100 schreef:Ik vond dat sowieso lastig die vragen daarover. Ik vind tijd doorbrengen met mijn paard hardstikke leuk, het is voor mij een hele belangrijke manier om te ontspannen, en je zult me niet snel chagerijnig tegenkomen als ik op stal ben.
Maar als een luisterend oor, waar ik mij ei kwijt kan zie ik mijn paard niet.
loveshadow schreef:Ik was aan de enquete begonnen en ik vond hem ook wel goed te doen, maar na 70% ik ben er toch mee gestopt. Ik denk dat ik niet goed kan bijdragen aan het onderzoek.
Ik heb geen eigen paard en ik heb geprobeerd om het in te vullen voor mijn favoriete paard op de manege, maar dat past toch duidelijk niet in het onderzoek. Bepaalde dingen kan ik gewoon niet beantwoorden, zoals kosten, of een paard mij soms in de weg zit bij andere (sociale) activiteiten, etc.Toch ben ik benieuwd naar de uitkomst
Francis schreef:Een echt spiegelpaard, een paard wat dus bij jou past en jou 'spiegelt', kan je doordat zijn gedrag jóuw gedrag is en zijn problemen/karakter jouw problemen/karakter (dat moet je dus wel leren zien en werkt dus alleen bij dat echte spiegel/klikpaard, zo'n once in a lifetime paard) inzicht geven in waarom jij dingen doet. Hij zégt het je dus misschien niet, maar kan het je wel in laten zien.