Bokker met trailer en paard aangereden op de snelweg

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 21:31

Jeetje zeg! Dat is heftig!

Heel veel sterkte, ik vind het knap dat je rustig hebt kunnen blijven. :)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-09 21:31

Ik denk dat de emoties van bianca1980 voornamelijk spreken en daar moet je ook rekening mee houden. Voor hetzelfde geld hadden ze dit niet kunnen navertellen. Wanneer de schrik nog in je benen zit, dan zie je dingen nu eenmaal anders :) Ik denk niet dat andere mensen daar nu over kunnen oordelen.

Natuurlijk zal de beste man dit niet expres hebben gedaan, maar beter uitkijken had dit toch wel kunnen voorkomen.

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 21:32

Meissie...wat verschrikkelijk :(:) Gelukkig dat iedereen het nog na kan vertellen.
Voor jou begint nu de frustratie...kijken wat je vergoed kunt krijgen,wat de verwondingen zijn van alle inzittenden.

Veel sterkte en succes met alles,maar vooral met jullie genezing.Ik hoop dat de gehele waarheid boven water komt.

moniquebosch

Citaat:
Citaat:
Achterbaks wel, zo praten over diegene die je heeft 'aangereden'.
Alsof die er niet mee zit. :roll:

Pardon? HIJ heeft nog altijd HAAR aangereden, zij en het paard hadden wel dood kunnen zijn omdat deze meneer een TRAILER over het hoofd ziet? Hoe zie je in godsnaam een trailer over het hoofd?

_/-\o_ amen ik had het niet beter kunnen opschrijven.
en zij is alles kwijt,auto,trailer en dat kost je dus altijd geld he.

Anoniem

xx_Horsiex schreef:
Pardon? HIJ heeft nog altijd HAAR aangereden, zij en het paard hadden wel dood kunnen zijn omdat deze meneer een TRAILER over het hoofd ziet? Hoe zie je in godsnaam een trailer over het hoofd?

Ja, kan gebeuren. Er gebeuren dagelijks ongelukken. Waarom dan zo slecht over die man praten?
Slaat nergens op. En wat Amanda zegt, erg snel teruggevonden. Leuk voor die man, om dat zo te lezen!

bulck

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 21:33

In ieder geval sterk van je om je zo te houden, wss wel de adrenaline van het moment. De trailer heeft precies ook nog wel schade aan derde gemaakt (zie op de link toch een saab die zwaar gehavend is)
Hopelijk komt alles goed met het paard en met jouw.

Arabesk

Jemig zeg, dat het paard het overleeft heeft is een wonder en dat jij relatief weinig hebt ook, dat zijn geen lage snelheden :=

SteffiiY

jeetje wat erg,

Sterke :(:)

lodo

Billy schreef:
Wat een verhaal, knap dat je zo goed gehandeld hebt...
Anthea, iedereen ziet dure mannen in leasebakken alles doen wat verboden is achter het stuur...
KAn me de frustratie goed voorstellen.
En waarom aangereden tussen haakjes? Lijkt me een duidelijk verhaal toch?

Wat dacht je van vrouwen in kleine autootjes die hun lippenstift bijwerken. Mannen in busjes die altijd patat eten en met de blote voeten op het dashbord zitten...ach om nog maar een aantal vooroordelen te noemen.... ;)

___Tessa___

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 21:34

Jeetje wat een nachtmerrie om dit mee te maken :(:)

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 21:35

Anthea schreef:
xx_Horsiex schreef:

Ja, kan gebeuren. Er gebeuren dagelijks ongelukken. Waarom dan zo slecht over die man praten?
Slaat nergens op. En wat Amanda zegt, erg snel teruggevonden. Leuk voor die man, om dat zo te lezen!

Ik denk dat als je DOOD had kunnen zijn op dit moment het je tering weinig interesseert hoe die man zich op dit moment voelt. Een trailer over het hoofd zien asjeblieft zeg. Neet het feit dat Bianca bijna dood had kunnen zijn stelt inderdaad niks voor bij wat die arme man wel niet moet voelen omdat ze een uitspraak doet die misschien niet zo gepast is.

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 21:36

Wat een verhaal! Erg knap van je dat je zo koel gebleven bent, en veel sterkte nu!

Macusa

Petje af voor jou. Heel knap hoe jij gehandeld hebt.

KiWiKo

Je hebt SUPERgoed gehandeld!! Petje AF!!!

verzekering van de tegenpartij dekt de schade wel. Alleen moet je niet vergeten schade als inkomstenderving ed mee te rekenen in de post.

zal een gevecht worden, maar alsjeblieft laat je hier goed in vertegenwoordigen.

Het is gewoon al fijn dat de schade alleen materieel lijkt te zijn, hoe het paard eruit komt moet nog maar even bezien worden......
maar er zijn geen doden gevallen....... en das het belangrijkste.

Laat je echt even goed informeren over je mogelijkheden nu.....

misschien effe LDRD een pbtje sturen die weet veel van verzekeringszaken
Laatst bijgewerkt door KiWiKo op 23-06-09 21:39, in het totaal 1 keer bewerkt

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 21:37

Cayenne schreef:
Ik denk dat de emoties van bianca1980 voornamelijk spreken en daar moet je ook rekening mee houden. Voor hetzelfde geld hadden ze dit niet kunnen navertellen. Wanneer de schrik nog in je benen zit, dan zie je dingen nu eenmaal anders :) Ik denk niet dat andere mensen daar nu over kunnen oordelen.

Natuurlijk zal de beste man dit niet expres hebben gedaan, maar beter uitkijken had dit toch wel kunnen voorkomen.

Dat denk ik ook.
Waarschijnlijk zou ik dat ook geroepen hebben op dat moment.

@Bianca, ik vind dat je super dapper hebt gehandeld.
Echt heel knap dat je zo kan reageren op z'n moment.
Ik wens je heel veel sterkte toe.

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 21:38

Ik heb respect voor je, dat je op zo'n moment zo nuchter kan blijven nadenken en zorgt dat de beste keuzes worden gemaakt.

Kan me je boosheid helemaal voorstellen, mijn auto is zo ooit (gelukkig zonder paard) total loss gereden door vent met lease-auto die achterom keek naar de kinderen op de achterbank. Er kon nog geen sorry vanaf.....

Een trailer is niet iets wat je eventjes over het hoofd ziet als je je verstand bij de weg hebt.

Sigrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 21:38

Heb vandaag de ingezonden brief gelezen in de Metro van de vader van één van deze twee meiden. Echt vreselijk, een nachtmerrie. Het is echt een wonder dat iedereen en het paard redelijk met de schrik vrij is gekomen.

En voor de persoon die dit ongeluk heeft veroorzaakt hoop ik dat hij snel contact opneemt om bepaalde zaken recht te zetten.

Doorrijden na een ongeluk is overigens strafbaar, dus hij mag van mij ook wel een flinke straf krijgen bij de rechter. Hier mag je niet zomaar mee wegkomen.

hafjelinger

Re: Bokker met trailer en paard aangereden op de snelweg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 21:40

Heftig!!!
Sterkte verder, ook voor het paard. Ik vind, als ik je verhaal zo lees, dat je heel goed gehandelt hebt!! :)

Oamaru

Re: Bokker met trailer en paard aangereden op de snelweg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 21:41

Ontzettend knap dat je zo goed gehandeld hebt, hoop dat het paard én jij het snel achter je kunnen laten.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 21:42

lodo schreef:
Billy schreef:
Wat een verhaal, knap dat je zo goed gehandeld hebt...
Anthea, iedereen ziet dure mannen in leasebakken alles doen wat verboden is achter het stuur...
KAn me de frustratie goed voorstellen.
En waarom aangereden tussen haakjes? Lijkt me een duidelijk verhaal toch?

Wat dacht je van vrouwen in kleine autootjes die hun lippenstift bijwerken. Mannen in busjes die altijd patat eten en met de blote voeten op het dashbord zitten...ach om nog maar een aantal vooroordelen te noemen.... ;)

Ik rij dagelijks over de A15 heen en weer, en ik erger me aan 2 soorten bestuurders die de weg letterlijk onveilig maken: vrachtwagenchauffeurs en zakenmannen in dikke leasebakken....
Die hebben een air van alles opzij, ik kom eraan, en dan moet je gewoon wegwezen....

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 21:42

KiWiKo schreef:
Je hebt SUPERgoed gehandeld!! Petje AF!!!

verzekering van de tegenpartij dekt de schade wel. Alleen moet je niet vergeten schade als inkomstenderving ed mee te rekenen in de post.

zal een gevecht worden, maar alsjeblieft laat je hier goed in vertegenwoordigen.

Het is gewoon al fijn dat de schade alleen materieel lijkt te zijn, hoe het paard eruit komt moet nog maar even bezien worden......
maar er zijn geen doden gevallen....... en das het belangrijkste.

Laat je echt even goed informeren over je mogelijkheden nu.....

misschien effe sflj een pbtje sturen die weet veel van verzekeringszaken

Weet je wat het is, je krijgt de dagwaarde.
Maar met de dagwaarde kan je vaak niet hetzelfde voertuig weerkopen.
Ik heb mijn Ford Ka tje uit 1997 gekocht voor 2600 euro (60.000 km op teller)
Als ik nu aangereden word mag ik blij zijn dat ik 1000 euro krijg en heb m nog geen half jaar.

En dat is gewoon poedersuiker.
Voor 1000 euro koop ik niets wat ook maar een beetje in de buurt komt van een auto.

Overigens is het aan te raden om als je niet tevreden bent met de schade exper altijd je rechtsbijstand inschakelen, of bezwaar maken.
Altijd aan te raden om te doen, want dat werkt vaak goed.

Lagency

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 21:43

Vreselijk om dit mee te maken.
Maar wat heb jij perfect gehandeld zeg.
Om in zo'n situatie rustig en gecontroleerd te blijven verdient een dikke pluim. :j

Ik hoop dat jullie snel weer opknappen.

benangelique

chapeau voor je handelen hoor.

heb je nog wat van de bestuurder gehoord eigenlijk?

daantjuhhh

_Sigrid_ schreef:
Heb vandaag de ingezonden brief gelezen in de Metro van de vader van één van deze twee meiden. Echt vreselijk, een nachtmerrie. Het is echt een wonder dat iedereen en het paard redelijk met de schrik vrij is gekomen.

En voor de persoon die dit ongeluk heeft veroorzaakt hoop ik dat hij snel contact opneemt om bepaalde zaken recht te zetten.

Doorrijden na een ongeluk is overigens strafbaar, dus hij mag van mij ook wel een flinke straf krijgen bij de rechter. Hier mag je niet zomaar mee wegkomen.

Is hij doorgereden?
Dat heb ik gemist???

EDIT: Heb nog even de tekst door gelezen en de bestuurder heeft gewoon een verklaring afgelegt.
Er staat niks in over doorrijden hoor!!
Laatst bijgewerkt door daantjuhhh op 23-06-09 21:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 21:45

Heeft iemand een link naar het artikel in Metro?

Ik zag het bij ons al op de Kabelkrant staan, vond het er erg naar uitzien!!

Je hebt top gereageerd zeg, ik zou compleet de pan uit geflip zijn :=....
Heel veel beterschap voor jou en het paard!