Heel veel sterkte, ik vind het knap dat je rustig hebt kunnen blijven.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Citaat:Achterbaks wel, zo praten over diegene die je heeft 'aangereden'.
Alsof die er niet mee zit.
Pardon? HIJ heeft nog altijd HAAR aangereden, zij en het paard hadden wel dood kunnen zijn omdat deze meneer een TRAILER over het hoofd ziet? Hoe zie je in godsnaam een trailer over het hoofd?
xx_Horsiex schreef:Pardon? HIJ heeft nog altijd HAAR aangereden, zij en het paard hadden wel dood kunnen zijn omdat deze meneer een TRAILER over het hoofd ziet? Hoe zie je in godsnaam een trailer over het hoofd?
Billy schreef:Wat een verhaal, knap dat je zo goed gehandeld hebt...
Anthea, iedereen ziet dure mannen in leasebakken alles doen wat verboden is achter het stuur...
KAn me de frustratie goed voorstellen.
En waarom aangereden tussen haakjes? Lijkt me een duidelijk verhaal toch?
Anthea schreef:xx_Horsiex schreef:Pardon? HIJ heeft nog altijd HAAR aangereden, zij en het paard hadden wel dood kunnen zijn omdat deze meneer een TRAILER over het hoofd ziet? Hoe zie je in godsnaam een trailer over het hoofd?
Ja, kan gebeuren. Er gebeuren dagelijks ongelukken. Waarom dan zo slecht over die man praten?
Slaat nergens op. En wat Amanda zegt, erg snel teruggevonden. Leuk voor die man, om dat zo te lezen!
Cayenne schreef:Ik denk dat de emoties van bianca1980 voornamelijk spreken en daar moet je ook rekening mee houden. Voor hetzelfde geld hadden ze dit niet kunnen navertellen. Wanneer de schrik nog in je benen zit, dan zie je dingen nu eenmaal andersIk denk niet dat andere mensen daar nu over kunnen oordelen.
Natuurlijk zal de beste man dit niet expres hebben gedaan, maar beter uitkijken had dit toch wel kunnen voorkomen.
lodo schreef:Billy schreef:Wat een verhaal, knap dat je zo goed gehandeld hebt...
Anthea, iedereen ziet dure mannen in leasebakken alles doen wat verboden is achter het stuur...
KAn me de frustratie goed voorstellen.
En waarom aangereden tussen haakjes? Lijkt me een duidelijk verhaal toch?
Wat dacht je van vrouwen in kleine autootjes die hun lippenstift bijwerken. Mannen in busjes die altijd patat eten en met de blote voeten op het dashbord zitten...ach om nog maar een aantal vooroordelen te noemen....
KiWiKo schreef:Je hebt SUPERgoed gehandeld!! Petje AF!!!
verzekering van de tegenpartij dekt de schade wel. Alleen moet je niet vergeten schade als inkomstenderving ed mee te rekenen in de post.
zal een gevecht worden, maar alsjeblieft laat je hier goed in vertegenwoordigen.
Het is gewoon al fijn dat de schade alleen materieel lijkt te zijn, hoe het paard eruit komt moet nog maar even bezien worden......
maar er zijn geen doden gevallen....... en das het belangrijkste.
Laat je echt even goed informeren over je mogelijkheden nu.....
misschien effe sflj een pbtje sturen die weet veel van verzekeringszaken
_Sigrid_ schreef:Heb vandaag de ingezonden brief gelezen in de Metro van de vader van één van deze twee meiden. Echt vreselijk, een nachtmerrie. Het is echt een wonder dat iedereen en het paard redelijk met de schrik vrij is gekomen.
En voor de persoon die dit ongeluk heeft veroorzaakt hoop ik dat hij snel contact opneemt om bepaalde zaken recht te zetten.
Doorrijden na een ongeluk is overigens strafbaar, dus hij mag van mij ook wel een flinke straf krijgen bij de rechter. Hier mag je niet zomaar mee wegkomen.