CHIO Rotterdam de laatste blogdag: geef jouw mening!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bonechi_

Re: CHIO Rotterdam de laatste blogdag: geef jouw mening!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 21:41

Kijk! Super dit! Dank voor jullie reacties al... we want more... we want more!

Dit is nuttig voor ons om te lezen (maar misschien ook wel voor de meelezers van het CHIO ;) )

Bonechi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 21:48

Oh ... en nog een quote van de dag:

Op de tribune tijdens de grote prijs van Rotterdam na een aantal combinaties.

" Mogen ze zelf kiezen bij welke hindernis ze beginnen? De vorige begon net bij die rooie en deze begint hiervoor! ... Nee?... Wel hoor... ik weet het zeker"

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 22:00

Oooh dat is altijd wel vermakelijk op de tribune :))

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 22:39

1. Leuk: de aankleding op zich, het hele terrein, de sfeer en het grote stadion, Pam van Geloven en Laurens als speaker werkte perfect vond ik, en Jos die de lijsten ophaalde natuurlijk!
Bram Ladage en de rondrijdende koffietap ook prima!

2. Verbeterpunten: meer pendeldiensten want wij deden er bijna een uur over van de Universiteit tot het hoofdterrein door de lange wachttijd donderdagmorgen, waardoor we bijna de eerste starter misten (alleen door de uitvaller toch niet).
Idd betere controleurs en duidelijker instructies geven aan deze mensen, de één hield keurig de mensen tegen als er een ruiter reed, de ander liet alles vrolijk de tribune op kletteren, tot een kudde kinderen toe.
Scorebord zichtbaar vanaf de tribunes, de mensen die daar zitten zijn juist het meest geïnteresseerd en willen de tussenstanden mee volgen!
Duidelijkere bewegwijzering naar de verschillende banen toe, we hebben het hele bos gezien.
Ook zou de dressuurbaan idd meer tribunes mogen hebben, deze waren niet toereikend.
Verder idd iets eetbaars wat nog redelijk gezond is ook, zoals bijv. spaghetti oid, voor de mensen die meerdere dagen komen.

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 22:44

horseyfries schreef:
1. Leuk: de aankleding op zich, het hele terrein, de sfeer en het grote stadion, Pam van Geloven en Laurens als speaker werkte perfect vond ik, en Jos die de lijsten ophaalde natuurlijk!
Bram Ladage en de rondrijdende koffietap ook prima!
.

Zo

Jos, die mag volgend jaar inderdaad weer! die sjouwt tenminste door!

En de koffietap. Daar heb ik op geleefd. Geweldig dat ding!

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 23:24

Mijn probleem is altijd dat ze "mijn" halve bos afsluiten en zo groot is ie al niet.... 8-) En meestal heb ik er geen erg in en stuit ik ineens op de aflsuiting.......oh ja, het is weer zover.......CHIO

Ik ben vrijdagmiddag en zaterdag avond geweest. Enorm hoog kak gehalte maar goed, ik ken de wijk en de manege dus ik weet wat je kan verwachten. Ik kom vaak op vrijdag avond de heren van de Jockey Club tegen in het bos. Ik in mijn flitsende endurance out-fit en de heren in colberts met elleboog stukken en wapperende stropdassen.....lijkt me heerlijk rijden.....Maar altijd even vriendelijk.

Frans Bauer, niet mijn smaak maar als ik dan al die kakkers met een sherrietje of champagne in de hand uit hun dak zien gaan moet ik enorm lachen. Bram Ladage was een enorm succes!!!! Die mogen ze er zeker inhouden!!!

Er mogen wel wat meer show elementen komen. Tuigpaarden waren super. De herder met zijn schapen erg leuk maar die Spaanse paarden met die stokken vind ik saai.... :o

De 2 strodorpen vind ik erg leuk, beter dan vroegah. En ik ben helemaal verliefd.........Die lama bij het kinderdorp!!!!

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 23:25

Mresz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 23:31

Was dit jaar voor het eerst,
heb genoten.. :)
had het alleen iets groter verwacht, met wat meer kraampjes enzo!

devi786

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 23:34

Leuk hoor : jullie verslag. ;)
Ik ben ook heel blij dat jullie CUMANO met Jos Lansink voorbij hebben zien komen. :) :D :Y) ( sorry ik ben fan :+ )
Toch nog steeds regerend wereld kampioen :o :P
Verder vindt ik vind dat BOKT elk jaar een afvaardiging op die tribunes moet hebben.
Dan horen we tenminste eens iets.
Tof ; voor herhaling vatbaar.

slowhandfh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 08:37

Wat mij ook erg opviel was dat er voor mensen die wat minder uit willen geven, geen goed alternatief is. Bij de losrijbaan is een restaurant. Een broodje hamburger en een beetje patat kost daar € 11,-
Wij als shuttleservice kregen het eten gratis. We werkten als vrijwilliger en reden de ruiters van en naar het chio en Hotels.
Het Station en Atlanta hotel waren best wel moeilijk te bereiken , vanwege de drukte in het centrum.
Toch een leuke ervaring om de ruiters te rijden. Zeker voor herhaling vatbaar. Veel tijd om de gebeurtenissen op het terrein te zien heb je helaas niet. Maar toch volgend jaar weer en dan staat hopelijk de portocabin weer bij de stallen, dat is toch veel leuker.
Vond het voor het publiek en voor de mensen die van de shuttleservice gebruik willen maken er chaotisch en moeilijk om het juiste vervoermiddel te kunnen verkrijgen. Dat zou beter kunnen.
Toch wel veel positieve geluiden gehoord.