Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vudress schreef:Ik vind jullie manier van verslaggeven leuk en vermakelijk, sommige anekdotes zijn inderdaad heel erg grappig. Maarrrrrrr, wat mij betreft zou er net wat gedetailleerder over de proeven en het rijden gesproken mogen worden met hier en daar een kritische noot.
Vudress schreef:Okay, duidelijk! Succes met de verdere verslaggeving, erg vermakelijk!
PS: geen tijd voor een mooie Blackberry sponsored by bokt.nl?
chitra schreef:Ik snap niet helemaal waarom je mij quote?
Ik bedoelde met mij opmerking dat de 'kak' die veel betaalt voor hun VIP-loge ervoor zorgen dat de concoursen blijven bestaan.
Tuurlijk zijn 'normale' bezoekers van concoursen ook belangrijk, maar die brengen maar een klein percentage van het geld dat nodig is om zo'n concours te organiseren.
Dus ik denk dat we blij moeten zijn dat er mensen zijn die zoveel geld neer willen leggen om gezien te worden, want anders hadden we echt niet naar zulke wedstrijden kunnen gaan.
Biertabje schreef:leuk!!
volgend jaar misschien een springmuts meenemen?
Temeraire schreef:Toch viel mij de sfeer een beetje tegen, ik voelde me echt een beetje 'het plebs' , het gewone volk, dat niet op het scorebord kan kijken, en erg weinig tribuneplaatsen, vind de ruimte voor vips en genodigden wel erg groot. Ik snap wel dat die VIP's, sponsors etc erg belangrijk zijn
Citaat:Wat te eten? Niet weeeer patat, geen zin in poffers.. Hebben ze geen biefstuk met verse groenten? Laat maar we weten het antwoord al...
Vast op de viptribune wel!