CHIO - bokkers blog on: Nederland wint brons!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vudress

Re: CHIO Rotterdam: bokkers blog on

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 13:24

Ik vind jullie manier van verslaggeven leuk en vermakelijk, sommige anekdotes zijn inderdaad heel erg grappig. Maarrrrrrr, wat mij betreft zou er net wat gedetailleerder over de proeven en het rijden gesproken mogen worden met hier en daar een kritische noot.

Bonechi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 13:38

Vudress schreef:
Ik vind jullie manier van verslaggeven leuk en vermakelijk, sommige anekdotes zijn inderdaad heel erg grappig. Maarrrrrrr, wat mij betreft zou er net wat gedetailleerder over de proeven en het rijden gesproken mogen worden met hier en daar een kritische noot.

Vudress, ik snap je commentaar, maar als we dat doen, dan krijgen we zelf niets meer van het concours mee, maar zit ik alleen maar met mijn gezicht boven mijn telefoon :o Daarnaast laten we de echt kritische noot liever aan de echte experts over ;)

Vudress

Re: CHIO Rotterdam: bokkers blog on

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 13:40

Okay, duidelijk! Succes met de verdere verslaggeving, erg vermakelijk!

PS: geen tijd voor een mooie Blackberry sponsored by bokt.nl?

KylaLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 13:40

ik vind dit heel erg leuk om zo te lezen.
Moet vaker gebeuren met evenementen :D

Bonechi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 13:50

Vudress schreef:
Okay, duidelijk! Succes met de verdere verslaggeving, erg vermakelijk!

PS: geen tijd voor een mooie Blackberry sponsored by bokt.nl?

Ik heb een iPhone en die doet het heel aardig, alleen dat typen blijft een beetje een gedoe. Gelukkig haalt de nieuwsredactie de fouten er uit.

Dames en heren,
we springen weer in de auto! Tot straks

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 13:57

chitra schreef:
Ik snap niet helemaal waarom je mij quote?

Ik bedoelde met mij opmerking dat de 'kak' die veel betaalt voor hun VIP-loge ervoor zorgen dat de concoursen blijven bestaan.

Tuurlijk zijn 'normale' bezoekers van concoursen ook belangrijk, maar die brengen maar een klein percentage van het geld dat nodig is om zo'n concours te organiseren.

Dus ik denk dat we blij moeten zijn dat er mensen zijn die zoveel geld neer willen leggen om gezien te worden, want anders hadden we echt niet naar zulke wedstrijden kunnen gaan.

Ik haalde je quote aan omdat jij schrijft dat die rijke "kak" mensen enkel veel geld betalen voor in de vip loges te zitten en ik wil duidelijk maken dat niet iedere rijke sponsor gebruik maakt van zijn vip kaart en liever tussen de gewone man zit.

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 14:02

Biertabje schreef:
leuk!!
volgend jaar misschien een springmuts meenemen? ;)

Super leuk zulke verslagen! :)

Bovenstaande tip lijkt me ook niet verkeerd, maar ik zou hem dan uitbreiden dat wanneer er verslag wordt gedaan er geprobeerd wordt altijd iemand mee te hebben, die zelf de betreffende disciplines rijdt/gereden heeft of er door andere wijze veel van af weet.
Al moet ik zeggen dat ik het juist ook heel leuk vind om te lezen dat jullie je 'kennis' wat betreft springen zo mooi op papier zetten. :))

SuperSonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 14:16

*\o/* Go San Go San *\o/* wij hebben gisteren een stuk live mogen volgen van deze kanjers, was erg gezellig en ik kan je vertellen dat San veel gebogen zat over haar ipodje om jullie verslag te doen, als dit nog gedetailleerder moet dan vind ik dat bokt volgend jaar een eigen portacabin voor hun moet plaatsen met een pc'tje voor hun neus hihihi maar dan mis je alleen het 'tribunegevoel'

p.s. zelfs de plaatsen op de tribune worden secuur uitgezocht, met de mogelijkheid om op het wat onlogisch geplaatste scorebord te kunnen kijken.

Vera1908

Re: CHIO Rotterdam: bokkers blog on met logistieke problemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 14:58

Ik vind het echt leuk.

Maar ik zit nu te luisteren en zou Frits weten dat wij hem horen? Hahaha met zn klote rot dinges headset. :P

Lisa_vD

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 15:36

Leuk hoor die verslagjes :D

Haha, ik kijk ook :P. Ze zaten daarvoor ook al allemaal telefoonnummers op te noemen. Ik kreeg de neiging om mee te schrijven en te bellen }>

Mariska16

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 17:30

Leuk al die verslagen!!!
Ik kijk ook live mee, wel raar idd aan het begin met die mobiele nummers:P

Nederland derde!! Jippie:D

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 21:53

Erg leuk verslag weer, ik vind het zeker leuk om zoiets op bokt te hebben als verslag van evenementen! :)
Ik was er zelf vandaag ook, het springen was inderdaad spannend!
Toch viel mij de sfeer een beetje tegen, ik voelde me echt een beetje 'het plebs' , het gewone volk, dat niet op het scorebord kan kijken, en erg weinig tribuneplaatsen, vind de ruimte voor vips en genodigden wel erg groot. Ik snap wel dat die VIP's, sponsors etc erg belangrijk zijn

Vudress

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 23:07

Temeraire schreef:
Toch viel mij de sfeer een beetje tegen, ik voelde me echt een beetje 'het plebs' , het gewone volk, dat niet op het scorebord kan kijken, en erg weinig tribuneplaatsen, vind de ruimte voor vips en genodigden wel erg groot. Ik snap wel dat die VIP's, sponsors etc erg belangrijk zijn

Dat is al jaren zo in Rotterdam.

De manege zelf in Kralingen is ook van oudere, elitaire, stempel; om op de manege toegelaten te worden is er zelfs een ballotagecommissie.

San

Re: CHIO - bokkers blog on: Nederland wint brons!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 23:31

Ach het was me het dagje wel weer... heerlijk gelachen, gevloekt, gejuichd, geschreeuwd... nu een beetje moe van alles indrukken! Trusteeee

Lielle

Re: CHIO - bokkers blog on: Nederland wint brons!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-09 23:32

truste, en bedankt!

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 08:41

Citaat:
Wat te eten? Niet weeeer patat, geen zin in poffers.. Hebben ze geen biefstuk met verse groenten? Laat maar we weten het antwoord al...
Vast op de viptribune wel!

Ik vind inderdaad het eten op het CHIO heel slecht.
VIPs kunnen in het restaurant eten, ben er maar niet gaan vragen naar de prijzen, want daar zul je wel een tweede hypotheek op je huis voor moeten hebben.

Dus voor het "gewone" volk heb je keuze tussen poffetjes, patat of veel te dure broodjes.
Jammer dat er iedere keer weer hoofdprijzen voor een beetje eten en drinken gevraagd word.
Denk dat er veel meer verkocht zou worden als ze de prijzen iets zouden verlagen.

Niet op het scorebord kunnen kijken was een tweede grote ergenis.
Echt jammer dat ze dat ding niet zo neerzetten dat iedereen hem kan zien, of nog simpeler een tweede.

Ik heb mij verbaasd over de "Publiekstribune" waar meer dan de helft van afgehuurd was voor genodigden.
Nu was ik zelf een van de "genodigden" van de Rabobank. Maar vond de manier hoe dit gedaan was, niet eerlijk tegenover de rest van de mensen die ook kaartjes hadden.

Er was zelfs 1 deel dat afgehuurd was door een of ander bedrijf en niet gebruikt werd :?

Oftewel voor de Elite kan alles, maar het gewone volk heeft pech.
En dat eigenlijk ieder jaar weer opnieuw.....

Dit jaar ga ik naar Aken en naar Dublin.
Van Dublin weet ik al dat het veel minder kouwe kak is dan rotterdam, daar kun je gewoon lekker eten voor een normaal prijsje.
Ik ben benieuwd naar Aken.