De jongen heeft staan mastuberen in een stal van iemand anders. De plaatselijke agent.....
Nergens is bewezen dat hij iets met de pony heeft gedaan. Dat wordt er door alle ophef door de media van gemaakt.
Imo zou het heel goed kunnen dat hij hier te grazen is genomen door een groep leeftijdsgenoten en in een poging erbij te willen horen dit heeft gedaan.`Als jij dit en dat durft te doen, mag je met ons mee..` En wat een lol zullen ze gehad hebben.
Dat soort zieke grappen ken ik. Slachtoffers van sociale uitsluiting en verregaande pesterijen zijn dan in staat om dit soort acties te ondernemen, in een wanhopige poging alle ellende achter zich te laten.Zo circuleert er ook een filmpje op het internet van een puber die hondenpoep eet, omdat de groep die hem altijd genadeloos pestte hem daartoe uitdaagde en hij hoopte er zo bij te kunnen horen.
Zeker gezien het de hetze die nu gevoerd wordt door die groep in het dorp, op internet, media etc denk ik dat dit meer in de richting komt dan het beeld dat nu wordt geschetst.
De jongen heeft hulp nodig, absoluut...Hulp om op eigen benen te kunnen staan, zelfvertrouwen op te bouwen, een leven op te bouwen met sociale contacten.
Maar hoort niet in een gevangenis thuis. Ik hoop voor hem dat de psychische schade die deze heksenjacht berokkent enigzins binnen de perken blijft en dat er eens goed gekeken wordt naar de sociale verhoudingen onder de jeugd daar.
). Ben ik nu ook een viezerik?

arme arme jongen.