voor sommigen een kleine nuance, maar blijkbaar voor veel personen met een handicap wel een groot verschil
is maar een kleintje om te respecteren Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
is maar een kleintje om te respecteren
Ik vind het wel knap, en ik hoop dat ze veel plezier aan het mennen gaan beleven! Cayenne schreef:Het is de bedoeling dat de geslaagden gaan solliciteren naar banen bij maneges en landgoedeigenaren in de omgeving van Zeist. Ze kunnen daar aan de slag als koetsier, hulpkoetsier, palfrenier of verzorger en mensen rondrijden bij bijvoorbeeld bruiloften, feesten en begrafenissen.

Cowgirl schreef:Kan er nou niemand blij zijn voor die mensen.
let wel dat deze mensen vaak gesubsidieerde baantjes krijgen.

Cowgirl schreef:Je hebt volgens mij nog geen idee in welke toestand deze mensen zijn.
Cayenne schreef:_Sigrid_ schreef:Psychisch gehandicapten...die term slaat echt helemaal nergens op! En als een ander het fout doet hoef je dat natuurlijk niet als excuus te gebruiken om het klakkeloos over te nemen.... Zou wat zijn zeg!
Verstandelijk gehandicapten of verstandelijk beperkten noemden wij het bij de sociale werkplaats waar ik heb gewerkt.
Maar even goed hartstikke leuk dat deze mensen hun koetsiersbewijs hebben gehaald!
Nou nou, rustig aan zegHelaas kan ik niet alles tegelijk.
We zijn er al over in beraad achter te schermen. Even geduld dus.

Het is met een hele groep mensen besproken (zowel Nieuwsredactie als correspondenten).
), maar de manier waarop mensen met een beperking in de media gebracht worden is voor mij wel een belangrijk thema, dus vandaar
Jammer dat er geen kleine moeite gedaan wordt om even een meer respectvolle titel te verkrijgen
Cayenne schreef:Dat is nou juist de uitdaging toch?Na overleg hebben wij besloten de titel zo te laten staan.
Dit omdat een andere omschrijving de lading niet volledig kan dekken en wij tevens met een letterlimiet zitten
Paljassofie schreef:één stichting maakt het geheel van mensen met een beperking toch niet?
nuja, ik heb mijn menig geuit, meer kan ik ook niet doenJammer dat er geen kleine moeite gedaan wordt om even een meer respectvolle titel te verkrijgen