Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Miriam schreef:c_alsemgeest schreef:Om eerlijk te zijn denk ik dat een paard dat goed aan de hulpen staat en op Z niveau loopt, zo omgeschoold is naar bitloos Z niveau
De hulp veranderd immers niet, je verplaatst de drukpunten enkel... en een paard dat goed aan de hulpen staat zal druk als druk ervarenNatuurlijk zal het ook wennen zijn, maar het is zeker te doen.
Bij die van mij merk ik ook bijna geen verschil of ik met of zonder rijd, mijn merrie reageerd wat heftiger, ws omdat ze de drukverlegging vreemd vind. En de ruin vind het primaDie is nooit onder de indruk van veranderingen
Eens
Bovendien wordt niemand "gedwongen" met bit te starten Juliette(maar een leuk excuus, dat wel)
JoviBan schreef:Aanstaande donderdag worden de uitnodiging en het opgaveformulier verzonden door de KNHS.
Indien je deze wilt ontvangen en/of op de hoogte wilt blijven, kun je je aanmelden voor de nieuwsbrief van het project Bitloos paardrijden:
http://www.bitloospaardrijden.info/emailgroep.htm
Marlien schreef:Ik denk dat als bitloos rijden toegestaan wordt, ik bitloos ga starten! Ik stap binnenkort over naar de L2, maar denk dat ik best een M1 proef kan rijden. Als de eigenaar van mijn paard mee wil, ga ik zeker meedoen!
Miriam schreef:Bovendien wordt niemand "gedwongen" met bit te starten Juliette(maar een leuk excuus, dat wel)
Miriam schreef:Hm, ben vooral benieuwd hoeveel starts er zullen zijn boven L niveau.....
Ben wel erg benieuwd naar de resultaten!