Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jasmijn78 schreef:sambagirl schreef:Dit zou haar juist moeten motiveren!!
Hoezo 'moeten'? Omdat anderen van haar de verwachting hebben dat ze altijd maar wint? Je kan alleen echt gemotiveert zijn van binnenuit, intrensiek... Zij kan alleen voor zich zelf bepalen WAT haar motiveert. Dat is niet aan jou of mij of wie dan ook.
.
Vind het zelf wel leuk om af en toe nieuwe mensen aan de top te zien: is verfrissend 
Mettetje schreef:Anky rijdt nog steeds ongekend goed vind ik! Ze steekt er met kop en schouders bovenuit! Maar de paarden van tegenwoordig zijn zo spectaculair, daar kan Salinero niet meer tegenop. Ik denk dat ze niet meer kan meedraaien in de absolute top, er zijn zoveel andere goede combinaties. Ik denk dat Anky een stap terug moet doen en de jongeren een kans moet geven. Stoppen op je hoogtepunt en zoals ze zelf zegt, wat valt er nog te behalen. Ze schijnt het ook goed te doen op westerngebied, misschien moet ze zich hierop gaan richten?
Ze wordt nog geen jaar geleden olympisch kampioen. Ze wordt gister 2e. Degene die na Anky stonden, moeten die dan ook maar stoppen, want die draaien ook niet meer mee in de absolute top?
Mettetje schreef:Anky rijdt nog steeds ongekend goed vind ik! Ze steekt er met kop en schouders bovenuit! Maar de paarden van tegenwoordig zijn zo spectaculair, daar kan Salinero niet meer tegenop. Ik denk dat ze niet meer kan meedraaien in de absolute top, er zijn zoveel andere goede combinaties. Ik denk dat Anky een stap terug moet doen en de jongeren een kans moet geven. Stoppen op je hoogtepunt en zoals ze zelf zegt, wat valt er nog te behalen. Ze schijnt het ook goed te doen op westerngebied, misschien moet ze zich hierop gaan richten?
Grappenmaker...
Citaat:daar kan Salinero niet meer tegenop. Ik denk dat ze niet meer kan meedraaien in de absolute top
Arme Salinero, beest barst bijna van de kwaliteit, nog geen jaar terug voor de tweede maal olympisch goud behaald, voor de tweede keer in de ring, maar als ik sommige KENNERS hier moet geloven is hij al op zijn retour...
Jij hebt er verstand van.
Mettetje schreef:Ik denk dat ze niet meer kan meedraaien in de absolute top..
sjorsie schreef:Mettetje schreef:Anky rijdt nog steeds ongekend goed vind ik! Ze steekt er met kop en schouders bovenuit! Maar de paarden van tegenwoordig zijn zo spectaculair, daar kan Salinero niet meer tegenop. Ik denk dat ze niet meer kan meedraaien in de absolute top, er zijn zoveel andere goede combinaties. Ik denk dat Anky een stap terug moet doen en de jongeren een kans moet geven. Stoppen op je hoogtepunt en zoals ze zelf zegt, wat valt er nog te behalen. Ze schijnt het ook goed te doen op westerngebied, misschien moet ze zich hierop gaan richten?

[/quote]
[/quote]
, ik geef enkel mijn mening.Citaat:"Vijftien jaar geleden haalde ik mijn eerste wereldtitel, ik ben drievoudig olympisch kampioen. Wat is er nog te halen?"