Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
troi schreef:Ik hoop dat de volgende keer een van die pony's zijn leuter aanziet voor een wortel
JustaLive schreef:Ik denk dat je eerst even 2000 x tegen je hoofd aan klopt, en je ogen eerst gaat nakijken voordat je een foto maakt. Dit is namenlijk niet echt normaal van, Goh. laat ik eens een foto maken...
femskie schreef:NonaWen schreef:zulke dingen zou je eens om moeten draaien, dat hij lastig gevallen word door een hengst van 650 kilo ofo..
Whahahaha!!Helemaal mee eens!
Cayenne schreef:. 'Wij kunnen alleen maar hopen dat de dieren geen trauma hebben opgelopen', klinkt het bij de politie.
Pardon?! Die man had toch nog niks gedaan, en dan alsnog, een trauma?! Mensen moeten zich bedenken dat paarden anders dan zij zelf en zelfs nauwelijks denken. Alexx schreef:Cayenne schreef:. 'Wij kunnen alleen maar hopen dat de dieren geen trauma hebben opgelopen', klinkt het bij de politie.Pardon?! Die man had toch nog niks gedaan, en dan alsnog, een trauma?! Mensen moeten zich bedenken dat paarden anders dan zij zelf en zelfs nauwelijks denken.
Uiteraard is die man een viespeuk, maar ik vind het wel een ietwat overdreven reactie van meneer de agent.