Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
BKS schreef:Opvallend dat de foto bij het artikel laat zien dat de hengst in mijn ogen veel te dik is....... Zonde van zo'n goed fokkende hengst.
En zeg nou zelf, volgens mij ziet iedereen wel dat dit paard niet is overleden aan ondervoeding. Getup schreef:Is dat niet dezelfde stal, die al meerdere friese hengsten gekocht en verloren heeft?
In ieder geval: erg jammer van de hengst, scheen echt een leuke hengst te zijn geweest met fijne nakomelingen.
Horsedances schreef:Getup schreef:Is dat niet dezelfde stal, die al meerdere friese hengsten gekocht en verloren heeft?
In ieder geval: erg jammer van de hengst, scheen echt een leuke hengst te zijn geweest met fijne nakomelingen.
Jullie zijn wel allemaal heel snel met het trekken van conclussies.
Goffert is destijds overleden terwijl hij bij het dekstation Hilltop Farm stond
en niet bij Iron Spring Farm. Maar ach het klinkt allemaal zo popu om zonder enige kennis
met een beschuldigend vinger naar mensen te wijzen. Ik heb twee maanden geleden nog een
kür voor Heinse gemaakt, en hij was echt niet moddervet.![]()
Het is een absolute schande hoe jullie over dit gebeuren aan het bokken zijn.
(bokken, een ander woord voor uit je nek l*llen)
Theo
Citaat:Ik wijs niet maar hoe verklaar je het dan.
Er is een lijstje gemaakt van hengsten die daar staan en inmiddels allemaal niet meer leven.
15.03.2003 Bonne 341 --> accident, he runs against a tree
13.01.2005 Sytse 385 --> Nieren
13.02.2007: Goffert 369 --> kolik
July 2007: Winand 405 --> kolik
21.05.2009: Heinse 354 --> kolik
Horsedances schreef:Citaat:Ik wijs niet maar hoe verklaar je het dan.
Er is een lijstje gemaakt van hengsten die daar staan en inmiddels allemaal niet meer leven.
Ik vind je heeeeeel zielig, je weet helemaal niets, en heb niet eens een idee waar deze
paarden gestald waren. meer wil ik er niet over zeggen.
Theo
itske schreef:Janine1990 schreef:Was hier niet vorig jaar ook een stal, waar enkele dekhengsten overleden? Daar is volgens mij ook niets van gezegd hier op bokt?
Was dezelfde stal
Horsedances schreef:Jullie zijn gewoon een stel zielige figuren, zonder enkel respect.
Hebben jullie er wel eens bij stil gestaan dat als je meer dan honderd paarden bezit en er overlijden er
acht in zes jaar, je aan de positieve kant van de schaal zit.
Verder heb ik helemaal geen zin om op dit geneuzel cq lijkenpikkerij in te gaan.
Om het in goed Frans te zeggen "How low can you go !"
Theo
Horsedances schreef:Getup schreef:Is dat niet dezelfde stal, die al meerdere friese hengsten gekocht en verloren heeft?
Jullie zijn wel allemaal heel snel met het trekken van conclussies.
Goffert is destijds overleden terwijl hij bij het dekstation Hilltop Farm stond
en niet bij Iron Spring Farm. Maar ach het klinkt allemaal zo popu om zonder enige kennis
met een beschuldigend vinger naar mensen te wijzen. Ik heb twee maanden geleden nog een
kür voor Heinse gemaakt, en hij was echt niet moddervet.![]()
Het is een absolute schande hoe jullie over dit gebeuren aan het bokken zijn.
(bokken, een ander woord voor uit je nek l*llen)
Theo

!Horsedances schreef:Jullie zijn gewoon een stel zielige figuren, zonder enkel respect.
Hebben jullie er wel eens bij stil gestaan dat als je meer dan honderd paarden bezit en er overlijden er
acht in zes jaar, je aan de positieve kant van de schaal zit.
Verder heb ik helemaal geen zin om op dit geneuzel cq lijkenpikkerij in te gaan.
Om het in goed Frans te zeggen "How low can you go !"
Theo
! horseyfries schreef:Waar werden er conclusies getrokken Theo? Iedereen vraagt zich toch gewoon af hoe dat het kan komen, dat is toch normaal?
Ik neem aan dat ze dat op de Iron Spring Farm zichzelf ook afvragen, als zoiets gebeurd wil je toch kostte wat kost voorkomen dat het
nog eens gebeurd?
Jij vat het nu op als een aanval, je kunt het ook opvatten als een teken dat mensen het heel erg vinden en voorkomen willen dat het nog eens gebeurd.
Citaat:Ik wijs niet maar hoe verklaar je het dan.