Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lisette03 schreef:Als de trauma er zelfs nog naar toe gevlogen is voor extra medicatie zal het helaas vast niet alleen maar een open beenbreuk zijn (tenzij ze morfine kwamen brengen) Arme knul, hoop dat hij weer helemaal de oude wordt.
IndianLady schreef:Lisette03 schreef:Als de trauma er zelfs nog naar toe gevlogen is voor extra medicatie zal het helaas vast niet alleen maar een open beenbreuk zijn (tenzij ze morfine kwamen brengen) Arme knul, hoop dat hij weer helemaal de oude wordt.
Dat vind ik zo apart, elke ambu heeft genoeg voorraad voor trauma's. (ook Morfine) Ik vraag me echt af wat ze dan kwamen brengen.
verography schreef:Wat bij mij vraagtekens oproept is dat het paard uit zichzelf naar een meer liep en daarin liep. Uit ervaring weet ik toch wel dat paarden liever op het droge blijven en niet zomaar een meer inlopen.
Eponastable schreef:spicegirl schreef:reed hij alleen?
Hopelijk voor hem van niet... weet niet of jullie dezelfde wetgeving hebben als wij.
Misschien is het zo'n touw dat aan een halster hing, wij reden vroeger met een halster onder het hoofdstel, touw rond de hals zodat we de paarden konden vastbinden als we ergens bleven wachten.
Maar ik zie niet hoe het been hier in vast raakt.
Hopelijk komt hij er goed vanaf, een openbeenbruik is helemaal niet fijn (spreek uit ervaring)
Muzefee schreef:Jammer dat er alweer aannames worden gedaan terwijl er nog helemaal niks bekend is over de werkelijke toedracht.Laat al dat gespeculeer toch eens ter zijde.
Arme kereltje, hopelijk komt hij er snel weer bovenop. Denk dat dit een ieder z'n ergste nachtmerrie is.