Ermelo: Geen verrichtingsonderzoek of bezichtigingen meer

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Caesar

Re: Ermelo: Geen verrichtingsonderzoek of bezichtigingen meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 12:48

Of er wordt iets nieuws gebouwd?

Amigo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 12:49

pfff.. dat is schrikken zeg..

KWPN moet wat voor zich zelf bouwen.. zijn ze aan niemand verbonden

Rachral

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 13:01

bokjes schreef:
BKS schreef:
Nou kunnen ze mooi eens naar het Noorden naar het nieuwe centrum in Warga. Kunnen de mensen uit het midden en zuiden van het land eens een eindje rijden...... ;)

Vanuit zeeland naar ermelo is het ook nog steeds geen grapje hoor! :D

..... en vanuit Limburg ook niet bepaald hoor!

lindalieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 13:08

Ben benieuwd waar ze heen gaan dan.

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 13:14

Voor de uithoeken in Nederland is Ermelo inderdaad een heel eind reizen. Maar zo blijft het. Ermelo ligt toch wel vrij centraal.

Je kan het wat dat betreft toch nooit iedereen naar de zin maken. Maar ik hoop toch opnieuw op een beetje een centrale ligging.

bolhoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 13:24

Het wordt tijd dat de bloedgroepenstrijd KNF,NKB,NHS en alle andere kleinere bonden eens overgaat en de ontslagen en het wegpromoveren beeindigd wordt en er functioneel gewerkt gaat worden zonder heilige huisjes van mensen die denken dat ze alles alleen weten

Insider

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 13:32

bolhoed schreef:
Het wordt tijd dat de bloedgroepenstrijd KNF,NKB,NHS en alle andere kleinere bonden eens overgaat en de ontslagen en het wegpromoveren beeindigd wordt en er functioneel gewerkt gaat worden zonder heilige huisjes van mensen die denken dat ze alles alleen weten

+:)+ en geen mensen meer die verstand van zaken hebben, weten hoe ze moeten samenwerken en organisatorische vooruitgang boeken de laan uitsturen! En nee ik ga geen namen noemen die mensen die het betreft weten dat zelf wel.

Odie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 14:03

Het schijnt dat ze in onderhandeling zijn met de Goubergh in Roosendaal.. Ligt ook niet echt centraal in nederland, maar is wel een fijne accomodatie.

Gitta1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 14:15

Niet echt centraal?? Dat is bijna België! Ik hoop dat ze eens een keer aan de leden/bezoekers denken die ook wel eens bij een verrichtingsonderzoek of de KWPN Paardendagen willen kijken zonder daarvoor een halve dag in de auto te zitten... Maar dat zal wel weer ijdele hoop zijn...

Frenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 14:23

Jeetje dat is verrassend nieuws.
Zoektocht naar een andere locatie zal nog niet zo makkelijk zijn.

bokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 14:33

Odie schreef:
Het schijnt dat ze in onderhandeling zijn met de Goubergh in Roosendaal.. Ligt ook niet echt centraal in nederland, maar is wel een fijne accomodatie.

Zo daar word ik nog eens blij van das voor ons 45 min, kan ik eindelijk ook eens een keer gaan kijken!

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 14:47

Ben er nooit geweest, omdat het nogal ver weg is :+

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 15:08

Odie schreef:

Dat lijkt me een fantastich plan!! :D

Of (als er meelezers van het KWPN zijn) de Kroo ruitersport. superaccomodatie en eindelijk eens een beetje hier in de buurt. :o

Maar het eerlijkste zou zijn Utrecht, daar zou ik ook mee kunnen leven. ;)

Laureentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 15:11

heb 10 jaar geleden nog gewerkt in Ermelo met de KWPN hengsten. Was altijd goed geregeld.
Ik begrijp niet zo goed waarom iedereen valt over de KNHS, misschien heb ik iets gemist, maar ik heb nog geen problemen met ze gehad. Wel met het KWPN, maar dat is iets anders.

Helaas dat het KWPN weg wil in Ermelo. Hoe je het ook wend of keert, Ermelo is centraal. Ga inderdaad naar Roosendaal en het bovenste gedeelte van Nederland zal niet gemakkelijk beslissen, goh we gaan eens naar de verrichtingen van de hengsten kijken. Dat vind ik wel jammer, want dit soort gelegenheden behoren voor iedereen bereikbaar te zijn, zonder drie uur heen en drie uur terug. (ik laat de echte uithoeken van NL nu buiten beschouwing).

Ik begrijp alleen de zondagsrust niet? Ik heb het KNHS nog nooit gehoord dat wedstrijden niet op zondag gehouden mogen worden. Dan worden ze hier in Limburg alleen maar gehouden (net zoals in de rest van NL denk ik).

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 15:13

Zo centraal vind ik Ermelo niet, ik vind het een rot eind rijden.

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 15:25

shan schreef:

Vanuit Zeeland is heel veel een roteind rijden. Maar voor de gemiddelde nederlander lag het vrij centraal.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 16:06

Ik mag toch aannemen dat ze niet de oude schoenen weg hebben gegooid voordat ze nieuwe hebben gekocht......... ;)

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 16:16

Vraag is dan dus...

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 16:25

mbkaatje schreef:
shan schreef:

Vanuit Zeeland is heel veel een roteind rijden. Maar voor de gemiddelde nederlander lag het vrij centraal.

Uit alkmaar vandaan lijkt Utrecht me ook veel centraler.

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 16:28

Ja, is het ook.
We wachten het maar af. Ik kan me ook niet voorstellen dat ze niet al iets anders op het oog hebben.

Leonora

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 17:12

Gewoon op de kaart van Nederland van Noord tot Zuid
en van Oost tot West precies in het midden prikken en
daar iets nieuws neerzetten!

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 17:23

manic schreef:
Vraag is dan dus...

Laten ze maar terug gaan naar Sleen.
Mooi dichtbij. :)

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 17:39

Grappige ontwikkeling.

Persoonlijk: die twee clubs verdienen elkaar.
De een is geen haar beter dan de ander - beiden zijn organisatorische gedrochten. Het verenigingsgevoel is bij beide organisaties ver te zoeken. Men denkt in BV-vorm, imo zeer ongepast voor een ledenadministratie.

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 17:50

Laureentje schreef:
Ik begrijp alleen de zondagsrust niet? Ik heb het KNHS nog nooit gehoord dat wedstrijden niet op zondag gehouden mogen worden. Dan worden ze hier in Limburg alleen maar gehouden (net zoals in de rest van NL denk ik).

De Hippiade is op vrijdag en zaterdag.
Iedereen kan op vrijdag een vrije dag opnemen, incl de aanhang die mee zou willen, om te kunnen starten.
Of ze kunnen gewoon niet starten, omdat het niet mogelijk is om vrij te krijgen.
Dit ivm de zondagsrust, de Hippiade op zaterdag en zondag houden zou voor veel mensen veel makkelijker zijn.

hilden1971

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 17:51

BKS schreef:
Nou kunnen ze mooi eens naar het Noorden naar het nieuwe centrum in Warga. Kunnen de mensen uit het midden en zuiden van het land eens een eindje rijden...... ;)

Zo`n accomodatie is te min voor het KWPN en te klein. Wilfred zou dit wel willen maar ik kan je vertellen dat ze een centrale keuze zullen zoeken en zeker niet in het saaie noorden.

"ik spreek uit ervaring" heb het er ooit geprobeerd te krijgen en moet nog wachten op de reactie van de heer Knaap, terwijl zij een half jaar later na het indienen van mijn plan met een heel mooi promo filmpje kwamen hoe het allemaal zou moeten. :z
Kwestie van pronken met andermans veren.
Persoonlijk zal het me worst wezen waar ze gaan zitten hoop alleen voor de mensen die er gebruik van maken net als in mijn eerste regel het centrale in eer te houden voor alle liefhebbers.