Indrukwekkende documentaire over Brooke Hospital op TV

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 17:57

Gisteravond ook gekeken en het is inderdaad goed opgezet. Wel een bijzondere stage voor die meiden zeg. Vind het wel leuk dat je nu eens live kunt zien wat de mensen van Brooke doen. Wel triest als je hoort van zo'n DA dat veel paarden die binnenkomen eerst 1 of 2 dagen gaan liggen, omdat ze volledig uitgeput zijn en in hun "normale werkleven" soms niet eens een plek hebben om te liggen.

Rani007

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 18:09

"Je moet je hart in een doosje doen", zei 1 van die Egyptische dierenartsen. Nou, idd! Ik heb de uitzending ook bekeken en dan denk ik bij mezelf; wat hebben onze paarden het dan goed en wat lopen wij bij elk wissewasje te miepen ... mooie uitzending trouwens; ik hoop ze allemaal te bekijken. En donateur worden natuurlijk ... :j

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 18:45

Die opmerking 'hart in doosje' zal echt nodig zijn daar! Het zal niet meevallen de eerste paar dagen denk ik zo. Ik denk dat we de komende afleveringen als kijker soms ook ons hart even opzij moeten gaan zetten.
Mijn moeder is vanmiddag (ook n.a.v. de uitzending) donateur geworden! Ik had de kaart meegenomen. Ze wist niet dat het zó een goed doel was :D

Goed dat je ook donateur bent geworden Rani! +:)+ In de laatste nieuwsbrief stond wat ze met niet al te veel geld al kunnen doen!

caj2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 19:53

Voor de mensen die het willen zien kan je kijken op uitzendinggemist

loesjevosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 14:56

ik zou graag willen terugkijken maar kan niets vinden op uitzending gemist, hebben hier meer mensen last van?

MorLor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 18:20