nee, ik zou niet eens weten hoe ik erop moet komen, maar ik kan me ergens wel in die trainer plaatsen, het publiek ziet alles van buiten af, terwijl hij zich uit de naat werkt om zijn paarden te verzorgen. Als iemand dat een besluit zou nemen waardoor het word afgeschaft en er daardoor dus paarden moeten worden afgemaakt, tja.. dan kan ik zon statement wel begrijpen. Daarbij, het is maar gezegd, het word niet gedaan. Hij laat gewoon zien dat de toekomst van zijn paarden van ''ik weet niet wie'' (degenen die beslissingen nemen) afhangt
tinkelot
Geplaatst: 09-05-09 15:47
jeetje wat verschrikkelijk zeg!
Alikesflame
Geplaatst: 10-05-09 20:00
Arabesk schreef:
Verbieden die handel
Misschien kan je dan beter zeggen verbieden paardrijden!
Die reactie van de trainer, ik snap best dat je emotioneel wordt als je levensonderhoud wellicht verboden gaat worden, maar erg slim is het natuurlijk niet om dit te zeggen.. Denk niet dat het veel sympathie opwekt.. Ach en het spreekwoord is niet voor niks 'de soep is nooit zo heet als dat hij wordt opgedient' maw vind allemaal zijn weg wel weer en deze trainer (mocht het echt verboden gaan worden) verzint echt wel wat om met zijn paarden zijn brood te blijven verdienen. Deze vorm van steeple chase is echt niet de enige.