Voelt een beetje als geld pikken van een dode zeg ma. Maar goed, wie ben ik
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

moniquebosch schreef:ach ja hoeveel mensen pikken er wel niet van een dode.
annelieke jammer dat het niet meer is gelukt,en iedereen doet wat ie zelf doen wilt.

pharagirlke schreef:Snap ik ook helemaal, maar dat zou niet het eerste zijn waar ik aan zou denken als dat dier dood ligt... En ik zou het ook niet kunnen om, als hij dood is, nog snel effe sperma af te tappen...Voelt een beetje als geld pikken van een dode zeg ma. Maar goed, wie ben ik
Paroeska schreef:Wildgirl schreef:welke idioot denkt er nou aan sperma inwinnen als zijn paard overleden is?
Mijn god
Dit was zeker GEEN geld kwestie maar een emotionele kwestie omdat ik dit jaar mijn merrie Paroeska door hem zou laten dekken. Maar bedankt voor je heerlijke reactie zonder dat je het stuk goed leest en ziet dat het dus een veulen zou worden van 2 paarden waar ik ontzettend veel om geef.
De rest die wel normaal reageert bedankt voor jullie reacties. Het is al erg genoeg en nu alweer een week geleden.
ankie1 schreef:Wat een gelul zeg....echt respectloos!!
Wij waren op dit evenement aanwezig en hebben het ongeveer zien gebeuren,dat is een beeld wat je echt niet snel vergeet,hartverscheurend als je zoveel verdriet ziet bij Annelieke en haar familie..Beetje meer respect zou zeker op z,n plaats zijn!!Annelieke heel veel sterkte
Paroeska schreef:Kan de discussie over het sperma-winnen ophouden? Ik ga hier verder ook geen verklaring neerleggen hoe we hierbij gekomen zijn en het was zeker niet respectloos. Dan is een sectie zeker ook respectloos waarbij hij totaal opengesneden wordt.. Voordat de eigenaar van Shabri zwart wordt afgeschilderd; het was niet zijn idee en hij gaf ook ontzettend veel om Shabri als dier, en niet in commercieel belang.
ankie1 schreef:Wat een gelul zeg....echt respectloos!!
Wij waren op dit evenement aanwezig en hebben het ongeveer zien gebeuren,dat is een beeld wat je echt niet snel vergeet,hartverscheurend als je zoveel verdriet ziet bij Annelieke en haar familie..Beetje meer respect zou zeker op z,n plaats zijn!!Annelieke heel veel sterkte
Ik kan nog niet geloven dat dit gebeurd is.