Jeetje, ik ben er gister uit mijn werk nog langs gereden. HAd er al een heel naar gevoel bij, zag de trailer in de sloot, brandweer erbij en politie en zag net de da Eveline uit de auto stappen. Hoopte nog dat het goed zou komen maar helaas dus...
Heel veel sterkte, verschrikkelijk voor een paard wat blijkaar zo'n fijn dier was.
Wat eeuwig zonde, was een fantastisch leuk beest!!
Sterkte Annemarie!
kaatje77
Geplaatst: 24-04-09 13:24
Ontzettend veel sterkte met het verlies, vind dat Annemarie een ontzettend moeilijke maar bijzonder dappere keuze heeft gemaakt, om een lijdensweg te besparen je liefste in te laten slapen. Ze moet echt héél veel van hem hebben gehouden
Judje
Geplaatst: 24-04-09 13:42
Héél veel sterkte Annemarie! Wat verschrikkelijk zeg!
echt nogmaals heel veel sterkte Annemarie en haar team! krijg gewoon een k*tgevoel als ik eraan denk wat jullie nu meemaken! echt superveel sterkte! was een geweldig paard!
rixta1
Geplaatst: 24-04-09 14:13
Sterkte...
Martina67
Geplaatst: 24-04-09 14:47
Pfff, wat akelig!!! Sterkte voor de betrokkenen.!!!
Hoe kan een trailer nou eigenlijk losschieten? Die dingen zijn toch met een staalkabel gezekerd??
Vala
Geplaatst: 24-04-09 15:01
Die kabel is geen zekering. Die kabel wordt wanneer een aanhanger losschiet strak getrokken en stelt daardoor de oplooprem in werking. Zodra dat gebeurd is breekt de kabel los.
Wat een naar ongeluk zeg.... Veel sterkte gewenst aan de betrokkenen.
Een paard verliezen is nooit leuk, maar sommige paarden hebben zo'n speciaal plekje in je hart dat ze een wel heel groot plekje achterlaten. Sterkte met het verlies en hopelijk gebeurt zo'n ongeluk nooit weer.