Jeej! Goed hoor. Ik ben nog hard op zoek op internet of het niet stiekem ergens te volgen is via een streaming...Iemand anders iets gevonden?
Een super prestatie van Tim! Hopelijk weet hij deze vorm vast te houden in de cross en het springparcours
goede prestatie zeg. En idd die dressuuroutfit is toch wel eventjes wennen aangezien ik meestal cross foto's van hem zie.
op de site www.rk3de.org kun je de actuele stand volgen,tim staat na 48 deelnemers nog steeds 1e dus het gaat goed.
Hij staat helaas niet meer op de 1e plek, maar de score van Bettina Hoy is ook abnormaal hoog ( 28.8)
Lucinda scoort wsl ook laag in de 30./addnet gekeken, klopt dus (32.2). Voor de niet sgw-ers, 30 strafpunten is 80% dus echt heel hoog, 240 punten in een 'gewone' B/M proef zeg maar.
Uiteindelijk 4e zie ik!Echt super knap zeg!! Ben echt super benieuwd naar de cross resultaten. Laten we maar met zijn allen duimen
Tim heeft foutloos en binnen de tijd gecrossed als ik de uitslaglijst goed lees en hij is nog steeds 4de met zicht op het podium.er zijn er zeer veel uitgegaan in de cross.