Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kanelly schreef:Het stukje met de poolvossen en de wolven in klemmen heb ik dan gemist.
Schakelde net in toen ze de merrie voor de 2e keer wilden vangen.
Ben ik nou de enige die niet geschokt is? Dat wurgen vond ik wel meevallen, ze werd gevangen met een lasso achtig iets. Aan een paal gezet ( en ja ze verzette zich, logisch ) en daarna ipv een slagpen een bijl. Tja, zo gaan die dingen.
De kogel was misschien nog beter geweest, maar goed. Blijkbaar zijn wapens niet hun prioriteit ( vind ik in deze tijd ook wel een fijne gedachte ) en je moet ook maar precies raak kunnen schieten.
We moeten niet alles naar onze Westerse maatstaven willen zetten...
Arabesk schreef:suleilitha schreef:De Yakutbevolking moet er van eten en heeft weinig middelen, en dat vergeten de geschokte kijkbuiskinderen.
Diezelfde kijkbuiskinderen zouden hier eens moeten kijken hoe koeien, paarden en schapen geslacht worden.![]()
Elk jaar eventjes met de kids langs het slachthuis, tien jaar lang en we hebben een vegetarische bevolking
Kanelly schreef:Het stukje met de poolvossen en de wolven in klemmen heb ik dan gemist.
Schakelde net in toen ze de merrie voor de 2e keer wilden vangen.
Ben ik nou de enige die niet geschokt is? Dat wurgen vond ik wel meevallen, ze werd gevangen met een lasso achtig iets. Aan een paal gezet ( en ja ze verzette zich, logisch ) en daarna ipv een slagpen een bijl. Tja, zo gaan die dingen.
De kogel was misschien nog beter geweest, maar goed. Blijkbaar zijn wapens niet hun prioriteit ( vind ik in deze tijd ook wel een fijne gedachte ) en je moet ook maar precies raak kunnen schieten.
We moeten niet alles naar onze Westerse maatstaven willen zetten...