*puck* schreef:nee hoor kaja,ik heb maria diverse keren zien rijden en ik heb al eerder aangegeven dat ik haar echt niet slecht vind en natuurlijk is ze gek met haar dieren,maar je kunt succes maar tot een bepaalde hoogte kopen en de rest moet toch echt de ruiter en de begeleiding doen en heel eerlijk ,eigenlijk heb ik met een meisje als maria alleen maar medelijden want hoe hoog is de druk op een gegeven moment op jou als je ondanks al die goede pony's geen kampioen word en wat voor herinneringen heb je later aan je aktieve sportleven.
wat me opvalt is dat alle ponys na ong. een jaar weer wieberen, de laatste keer dat ik haar zag rijden tijdens een I.R cup wilde de pony niet en tot mijn verbazing stond er twee of drie weken later alweer de volgende klaar,dan ga je je toch wat afvragen en dat is geen kritiek op maria maar op de manier hoe je met je sport omgaat .
Je trekt hier een hele domme conclusie nl dat je haar op een wetstrijd zag rijden waar de pony niet deed wat zij wil en dat ze drie weken later alweer een andere had! dat wil niet zeggen dat omdat dat beestje vervelend deed, ze gelijk weer een andere kreeg! En ga mij niet vertellen dat zulke mensen het makkelijk hebben, ook zij moet er hard voor werken! En wat hierboven ook al gezegd werd, die beesten worden ook weer zo onder je kont vandaan verkocht.....