KNHS ontneemt Frank Schuttert de titel voor Z springen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

RandyOrton25

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 09:07

previr schreef:
Vippie schreef:
Snap niet dat de KNHS vantevoren niet aan de bel getrokken heeft (bij de endurance krijgen wee netjes voor de wedstrijd te horen wie er wel en niet startgerechtigd is in welke klasse en verder bijzonderheden). Scheelt een hoop toestanden achteraf lijkt me.

nee gek die komen weken later.
krijg je een boete omdat je (blijkbaar) in de verkeerde klasse start ( bv paard en ruiter in zelfde klasse startrechtig dus starte zefde klasse) krijg je na 2 maanden een boete dat je in de verkeerde klasse bent gestart, en een week later nog een hogere boete omdat je weer in de verkeerde klasse bent gestart. (week na de gedateerde datum van de vorige brief, want dus 2 maanden geleden is gebeurd)
zo snel is de knhs dus :Z

ja dat is inderdaad zo ze zijn daar zo langzaam

Steefjevos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 14:43

Wat een rare situatie! Slordig van de ruiter én eigenlijk ook wel sneu voor de nummer 2, die nu niet alle eer toekrijgt zoals eerst geplaatste dat krijgt.
Ben ook wel benieuwd naar het verhaal van de ruiter, dat krijg je nu niet te horen namelijk. Aan de ene kant is het logisch als hij een straf krijgt, regels zijn regels, maar ja...wat is de andere kant van het verhaal?

Gefeliciteerd Elsemiek in ieder geval ;)

Karin

Re: KNHS ontneemt Frank Schuttert de titel voor Z springen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 14:47

'De andere kant van het verhaal'? Doet die ertoe?

Zoals je zelf al zegt: regels zijn regels en onreglementair starten mag gewoon niet.

*puck*

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 14:52

Als ik de uitslag van het NK bekijk dan worden er nog wel wat gedisqualificeerd,er zijn er meer die 1.35/1.40 parcoursen hebben gereden, regels zijn regels en deze regel is volgens mij vorig jaar veranderd, je bent zelf verantwoordelijk vorr het starten in de juiste klasse.

samoth

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 15:54

dom dom dom en nog eens dom...

KNHS had dat eerder kunnen uitvinden!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 15:56

Eh... het is in eerste instantie de verantwoordelijkheid van de ruiter om in de juiste klasse te starten.

Maar de KNHS zou idd bij dit soort belangrijke wedstrijden vooraf controle kunnen toepassen.

Koekje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 08:45

Heel erg dom van ze! Maar ook dom van de KNHS dat ze er zo laat achter komen. Er zaten tussen de Overijsselse en de Nederlandse ruim 5 weken. Minder mocht niet want dan heeft de KNHS geen tijd om alles uit te zoeken >;) Lijkt me toch dat ze beginnen met de winnaars. Als ze er eerder achter gekomen waren hadden ze Frank niet onterecht heel gelukkig gemaakt en mocht er iemand anders starten op het NK.

Ik hoorde vandaag dat ze het waarschijnlijk nog wel willen aanvechten.

___Tessa___

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 09:02

Nou da's mooi dom van hem. Doet z'n naam geen goed.

tuintje70

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 22:15

inderdaad erg dom van hem hij moet toch weten dat dat niet mag, en ook weten dat zoiets altijd wel uitkomt..