Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Aan beide kanten staan ook paardjes waardoor ze kunnen knuffelen
als ze het willen of als ze het niet willen is de stal groot genoeg om het uit de weg te gaan
. Een tijdje geleden kwam er een vrouw naar me toe en vroeg of het niet zielig was dat het beestje de hele tijd in de kou moest staan. Ik weet het dan even niet meer.
Er staan zo'n 30 paarden in een binnenstal waar het zo bedompt is, gewoon niet fris meer
. De meeste ervan hebben nog zo'n akelig kuchje ook. En dan wordt er aan mij gevraagd of het niet zielig voor mijn paardje is? Man, dat beest heeft er in tijden niet zo goed uitgezien!
marengo schreef:geen plek in de randstad, leuk maar daar weet paard niks van, als je geen plaats hebt, kun je een paard met dit excuus niet opsluiten in een klein stalletje, dan moet je geen paard aanschaffen. Als geen mogelijkheid hebt om een paard te stallen, en het is niet minstens een Ijslander of iets van dien aard, schaf dan niet toch een paard aan. Zorg EERST voor accomodatie en dan voor de aanschaf.
phoenix4ever schreef:ach en hoe kan het ook anders. iedereen koop maar een paard, maar zich erin verdiepen nee dat doen we niet.