Cleve Wells verliest AQHA Professional Horseman privilege

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Iriscope

Re: Cleve Wells verliest AQHA Professional Horseman privilege

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 17:11

En dat is dus net wat jij er maar zelf voor over hebt om dit soort praktijken te stoppen.
Klinkt heel zwart/wit en ik weet zelf ook wel dat er genoeg redenen zijn om het niet te doen, oa wat LindyH dus hierboven zegt.
Maar voor mij is het heel duidelijk wat ik zou doen.
Liever zelf in de shit op welke manier dan ook dan dat die paarden daar mishandeld worden. Ik heb ook nog een eigen stem en die beesten niet. Als er niemand voor ze opkomt houdt het ook nooit op.

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 18:37

spicegirl schreef:
@babel-geen larie!! en als je eens naar de DB belt, kom je er gelijk achter, dat je al jaren niet meer anoniem kan bellen!je moet je naam en toenaam geven. i.v.m. met vele valse (wraakzuchtige) meldingen hebben ze het beleid lang geleden gewijzigd.

Het klopt dat ze je naam willen weten. Maar nooit en te nimmer zal je naam door de inspectie worden vrijgegeven aan de beklaagde!
Wraakzuchtige meldingen zijn nog steeds aan de orde van de dag. 75% van de meldingen die ik kreeg, betrof 'valse' meldingen, :( .

geerke

Re: Cleve Wells verliest AQHA Professional Horseman privilege

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 18:43

bah....het lijkt wel of de proffesionals de ergste zijn....

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 12:12

Mindim schreef:
Mag zo'n man nog wedstrijd rijden of fokken? Of verliest hij alleen het 'keurmerk' ?
Hij mag bij de AQHA (moederstamboek Quarterhorses) geen paarden meer laten registreren (dus veulens fokken of kopen en op zijn naam zetten). Hij mag geen wedstrijden onder de vlag van de AQHA meer starten, maar het grote geld verdienen zit bij andere clubs. Eigenlijk mag hij alleen nog (eigen) paarden verkopen.
Lijkt heel wat, maar is eigenlijk dikke kul.
Als trainer kan hij nog gewoon zijn ding doen, mits hij niet daadwerkelijk een proces aan de broek krijgt en 'uit het ambt' gezet wordt. Dus zijn werk als trainer niet meer mag uitoefenen. Maar zover is het nog lang niet.

Maar het is een eerste stap en geen misselijke voor AQHA-begrippen.