Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
kazary schreef:Ik vindt het een behoorlijk gejammer in het stukje, FEI dit en dat. Kijk gewoon naar jezelf zou ik zeggen.
Ik vind anders die stukjes van Anly heel erg leuk, maar ben het gemekker van die twee over Vegas ondertussen erg beu. Ook al neemt ze nu zogenaamd sportief PB mee. Ze komen er achter dat het gedrein eens geen zin heeft en nu kiest ze eieren voor haar geld.
Elisa2 schreef:Nou ik vind het een beetje flauw aan de ene kant dat ze niet met Salinero mag starten,de dressuursport heeft onzettend veel te danken aan Anky.En inplaats van dat ze de respect krijgt die ze verdient,lijkt het wel of er altijd mensen zijn die het haar niet gunnen en tegenwerken.

kazary schreef:Ik vindt het een behoorlijk gejammer in het stukje, FEI dit en dat. Kijk gewoon naar jezelf zou ik zeggen. Ze kon inderdaad wel twee keer met PB starten, dan had ze Salinero ook mee kunnen nemen in de plaats.
Ik vind anders die stukjes van Anly heel erg leuk, maar ben het gemekker van die twee over Vegas ondertussen erg beu. Ook al neemt ze nu zogenaamd sportief PB mee. Ze komen er achter dat het gedrein eens geen zin heeft en nu kiest ze eieren voor haar geld.
Hou nu gewoon eens op met steeds maar te zeuren en accepteer de regels zonder morren. Wees gewoon sportief zónder er een punt van te maken DAT je oh zo sportief bent......Chiva schreef:kazary schreef:Ik vindt het een behoorlijk gejammer in het stukje, FEI dit en dat. Kijk gewoon naar jezelf zou ik zeggen. Ze kon inderdaad wel twee keer met PB starten, dan had ze Salinero ook mee kunnen nemen in de plaats.
Hier kan ik mij 100% in vindenHou nu gewoon eens op met steeds maar te zeuren en accepteer de regels zonder morren. Wees gewoon sportief zónder er een punt van te maken DAT je oh zo sportief bent......
Je hoort nooit iemand anders zeuren , enkel en alleen Sjef en Anky.... Divagedrag van de bovenste plank.
Adil18 schreef:Dat zinnetje dat ze zich eigenlijk te zeer een topsporter vind om met PB te starten, maar het nu naar veel gemekker van haar kant toch gaat doen....Bah!
Zwelgje schreef:Adil18 schreef:Dat zinnetje dat ze zich eigenlijk te zeer een topsporter vind om met PB te starten, maar het nu naar veel gemekker van haar kant toch gaat doen....Bah!
Nee, ze zegt juist dat ze zich teveel topsporter vindt om het NIET met PB te proberen. Ze houdt de eer dus aan zichzelf. Niks mis mee dus
Hermelientje schreef:Dit is de regel van de FEI betreffende de huidige kampioen:
10. The title defender is automatically qualified with a horse of his/her choice with which however he/she must have competed in the Freestyle to Music at at least two FEI World Cup Dressage Qualifiers of the particular season.
Wat er onduidelijk is aan deze regel is mij een raadsel. Als Anky of de KNHS het niet snappen moeten ze het Sjef vragen die zat in de Dressage Committe die de regel gemaakt heeft. Of begrijpen ze bij de KNHS geen Engels. Meestal is er trouwens een achterliggende reden voor zo'n regel en dat zou bijvoorbeeld kunnen zijn dat je paard op deze manier de dopingcontroles niet geheel kan ontlopen (NB ik wil hier absoluut niemand beschuldigen maar zeg alleen maar wat een mogelijke reden voor zo'n regel zou kunnen zijn). Andere ruiters mogen ook niet opeens zomaar meedoen met een reservepaard dat zich niet geplaatst heeft.
Kortom gewoon ophouden met zeuren over de regeltjes en gewoon blij zijn dat ze in ieder geval kan gaan.
Citaat:Daarnaast wordt aangegeven dat de organisatie van de wereldbekerfinale het laatste woord heeft bij het goedkeuren van eventuele deelname van een ander paard. Dus Las Vegas kan akkoord gaan met Salinero als vervanger van Painted Black zonder dat de FEI daar verder zeggenschap over heeft

Je bent sporter of niet )
chevax schreef:Nou, hartstikke goed van haar. Nu wachten op het topic nà LV waarin, als ze niet zou winnen, weer gemekkerd wordt over haar al niet dan aanwezige rijkunsten. Velen roepen over het gemekker van Sjef, nou, inmiddels kan ik er in de topics hierrond ook een aantal noemen die even hard mekkeren. Fijn dat ze deelneemt, reden moet ze zelf weten en hopen dat ze goed presteert.
Nicole288 schreef:Citaat:Daarnaast wordt aangegeven dat de organisatie van de wereldbekerfinale het laatste woord heeft bij het goedkeuren van eventuele deelname van een ander paard. Dus Las Vegas kan akkoord gaan met Salinero als vervanger van Painted Black zonder dat de FEI daar verder zeggenschap over heeft
Dus als Las Vegas denkt, met Salinero erbij hebben we een mooiere wedstrijd/trekken we meer mensen, kan het alsnog?
chevax schreef:Volgens mij hebben wij hier met ons allen véél meer gemekkerd dat Anky heeft gedaan over deze kwestie en dan over aannames die we zelf hebben gedaan. Eerst is het onsportief dat ze niet deelneemt, nu is het onsportief dat ze wél deelneemt...
Citaat:Ik bedoelde dat ik het absurd vind dat ze eerst de hele tijd roept (of Sjef eigenlijk nog meer) dat ze PB niet meeneemt omdat ze toch geen kans heeft met hem te winnen, wat in mijn ogen erg onsportief is. Nu geeft ze echter aan toch een te grote topsporter te zijn om niet met PB te starten......Volgens mij ziet ze gewoon in dat ze niet met Salli mag en trekt ze nu de keutel in..

Nicole288 schreef:Chiva schreef:en dat het "overmacht" is dat je door je rug bent gegaan (je had ook even je pijn kunnen verbijten, voor die 10 minuten, denk ik danJe bent sporter of niet )
Ben jij duidelijk nog nooit echt door je rug gegaan, dan kun je niet eens rechtop lopen, laat staan op een paard zitten
Nicole288 schreef:Adil: Ik neem aan dat een organisatie dan altijd zal kiezen voor het beste/nr 1 paard van de ruiter in kwestie omdat het ze de mooiste competitie oplevert, dus ook als dat bij Isabel zo zou zijn
Maar mss bedoelen ze met die regel gewoon dat ze mogen goedkeuren dat je als ruiter met een ander paard mag starten als het paard waar je mee gekwalificeerd bent niet mee kan doen?