Voor Isabell Werth telt alleen de positieve barometer

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_lautje_

Re: Voor Isabell Werth telt alleen de positieve barometer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 21:39

Een heel leuk stuk om te lezen waarin ze opnieuw weer heet symphatiek in naar voren komt. En ik moet eerlijk bekennen dat ik haar toch echt de allerbeste amazone ter wereld vindt.

mairead

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 23:57

Ik vind het in ieder geval wel een leuk artikel. Die eeuwige rivaliteit tussen Duitsers en Nederlanders, daar trek ik mij niks van aan. (En geef toe; wat ze in het artikel zegt over ons Nederlanders klopt toch eigenlijk wel een beetje :o )
Isabell Werth behoort nu eenmaal tot de wereldtop, en terecht, denk ik. Dat ze misschien niet altijd even goed overweg kon met Anky in het verleden en dat ze eerlijk zegt dat ze niet de beste vriendinnen zijn, is misschien ook wel logisch en misschien komt dat de sportieve prestaties van beide dames wel ten goede. Ze zijn inmiddels oud en wijs genoeg dat ze wel een wederzijds respect voor elkaar hebben.
Ik geloof verder best dat Isabell Werth een heel leuk mens is. Met die actie waarbij ze laatst haar paard 'deelde' met een collega tijdens een prijsuitreiking, kwam ze op mij ook heel sympathiek over.

frisiangirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 08:20

Adil18 schreef:
Cisss schreef:
Nou ik vind het helemaal geen leuk stuk.
Ze zegt allemaal gemene dingen over ons. :oo
En dat ze altijd respect voor Anky heeft gehad, is ook helemaal niet waar.

Misschien moeten jullie maar in Duitsland gaan wonen, kunnen jullie helemaal into Isabell worden.

Al gedaan hoor :+

(sorry, maar deze opmerking is echt idioot...)

Ik ook!! En ik moet zeggen dat het me in Duitsland erg goed bevalt! Isabell is echt een geweldige amazone: zowel op sportief als professioneel vlak!

Fortuna22

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 08:30

Adil18 schreef:
Cisss schreef:
Nou ik vind het helemaal geen leuk stuk.
Ze zegt allemaal gemene dingen over ons. :oo
En dat ze altijd respect voor Anky heeft gehad, is ook helemaal niet waar.

Misschien moeten jullie maar in Duitsland gaan wonen, kunnen jullie helemaal into Isabell worden.

Al gedaan hoor :+

(sorry, maar deze opmerking is echt idioot...)

Behoorlijk! :n

krackertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 01:28

s0173957 schreef:
Als ik voor iemands rijkunsten bewondering heb dan is het wel voor die van Werth (en voor die van vele anderen natuurlijk, maar Werth blijft m'n favoriete). Ik heb ze met Warum Nicht in Den Bosch een keer met lange teugel ronde de piste zien draven, hem zien opnemen en in een perfecte passage zien binnenkomen. Sindsdien is het écht m'n favoriete qua rijkunsten!

Hier sluit ik me volledig bij aan!!