Joceline schreef:Esile schreef:Er kan nooit een artikel op VN staan zonder dat deze discussie weer helemaal opnieuw gevoerd wordt. Er wordt toch ook niet standaard in een artikel over springpaarden gezegd...ohh wat zielig dat die paarden zo hoog moeten springen?
Ik verwijs nu naar het topic omdat daar rensportkenners in reageren...met verstand van zaken
Dat topic gaat over de jonge leeftijd van de paarden die worden ingereden waarmee mensen het niet eens zijn, deze mensen kunnen in dat topic meer antwoorden vinden. Maar de mensen die nog meer reageren in dit topic, reageren op de openingspost, over het verbeteren van de zwepen i.v.m het slaan.
Daarom reageerde ik juist op de post van powerzoe, met een verwijzing naar dat topic. Zodat die discussie weer niet hier gevoerd gaat worden.

Ik probeer juist niet te verzanden in het elkaar afkatten, dat is namelijk ook weer niet nodig. Wat ik gewoon jammer vind, is dat er altijd op dezelfde manier wordt gereageerd in topics over de draf- en rensport..en dat het heel moeilijk blijkt om mensen een ander beeld te geven dan het beeld wat altijd in de media wordt geschetst.