Deelnemers Wereldbekerfinale dressuur in Las Vegas bekend

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

maverick

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 21:35

tessii1991 schreef:
maverick schreef:
Het is Sjef die de regel bedacht heeft :+ En nu past hem niet meer en neemt hij een advocaat in de armen.
Een beetje belachelijk.Dit had ze van te voren ook wel kunnen bedenken.
Veder vind ik de uitspraak om met PB niet te gaan omdat hij eerste maar ook zomaar 8ste kan worden,erg zwak.

Idd beetje krom :Y)

Er staat trouwens niet dat ze eerste kan worden of achtste maar: "Met Painted kan ze een medaille winnen, maar ook als achtste eindigen, en voor dat risico gaat ze niet de halve aardbol over reizen".

Ok een medaille dan :D .Maar het is voor PB wel weer een ervaring.En niet weg gaan omdat je niet zeker weet dat je geen eerste kan worden,tja....
Dan hoeft ze met Sali ook niet meer weg,want die is in Den Bosch ook geen eerste geworden.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 21:36

Maargoed, je kunt gaan en een goede proef rijden en iets hebben van IK WORD EERSTE! of je kunt gaan en zoiets hebben van, mwoa dit beest kan nooit eerste zijn.

Vind het nogal lullig tegenover PB, het klinkt zo alsof hij het niet waard is!

Buiten dat, Sali kan ook 8e worden, als ze niet goed genoeg rijd

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 21:36

Toch snap ik het wel.
Het kost gewoon godsgruwelijk veel geld om deel te nemen aan zo'n wedstrijd.
Dan snap ik dat ze niet met Painted wil maar met Salinero.

Het hoeft geen startplaatsen van andere ruiters in beslag te nemen, want ze mag toch starten met Painted.. Of ze dan start met Painted of Salinero maakt ook niet uit imo.

maverick

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 21:37

Marjoow schreef:
@Thomas: Ze heeft ook een eigen kledinglijn en een aantal goede dekhengsten, ze traint ook nog paarden.

Volgens mij komt daar genoeg geld in het laatje hoor!

En vergeet de sponsoren niet ;)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-09 21:37

Thomas schreef:
Als ze heel veel geld heeft, zou er nu denk ik ook wel wat uit gaan.
Ze gaat echt een MEGA verbouwing doen zeg, echt niet normaal!

Joh, er heeft hier onlangs nog een lijst gestaan met geldbedragen van bekende paardenmensen, en geloof me, Anky kan het allemaal ruimschoots betalen hoor :+ Ze is een van de rijkste sportmensen van Nederland.

Maar we gaan nu wel erg offtopic :)

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 21:38

Marjoow, beetje realistisch. Ten eerste hoef je Anky niet te vertellen hoe ze een wedstrijd in moeten gaan, qua instelling en ten tweede moet je realistisch zijn ten aanzien van de kwaliteiten van een paard. Salinero is gewoon beter. Kan je niets aan veranderen.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 21:39

Jawel, want regels zijn er niet voor niets. Werth start met Satchmo óf Warum Nicht, als zij Satchmo niet mocht omdat ze 1 van de 2 kwalificatiewedstrijden niet heeft gereden, en daarom niet gaat, zijn wij maar al te blij, maar als het om Anky gaat, dan worden er advocaten bij gehaald omdat dat nou even niet kan!

Rhodos: Alles is mogelijk.

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 21:39

Ach ja :P klopt ze is ook wel rijk :P .
een vliegreisje kost vast niet zoveel :P

chrissy123

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 21:40

Nu laat sjef zijn ware aard weer eens zien.Gelijk weer dreigen met advocaat,omdat hij zijn zin weer niet krijgt.Ik snap eigenlijk niet waarom ze op Painted Black rijd,vind ze blijkbaar niet goed genoeg omdat ze daar niet mee wil gaan.

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 21:40

Marjoow schreef:
Jawel, want regels zijn er niet voor niets. Werth start met Satchmo óf Warum Nicht, als zij Satchmo niet mocht omdat ze 1 van de 2 kwalificatiewedstrijden niet heeft gereden, en daarom niet gaat, zijn wij maar al te blij, maar als het om Anky gaat, dan worden er advocaten bij gehaald omdat dat nou even niet kan!

Rhodos: Alles is mogelijk.

Hallo
vind je het gek dat isabell het niet erg vind.
Satchmo en Warum nicht staat nummer 1 en 2 op de wereldranglijst.............................................

Dekloktikt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 21:41

Wat ik onterecht vindt is dat anky niet een van de wildcarts heeft gekregen! Ik bedoel er is niemand die zo presteerd als zij en ze zou een tweede kwalificatie wedstrijd gereden hebben, waardoor zij automatisch startgerechtigd was, maar kon deze niet starten vanwege dr rug en dan heeft ze zich heus niet over aangesteld. Degeen die wel een wildcart hebben gekregen waren eerst niet startgerechtigd omdat ze kennelijk gewoon niet goed genoeg waren om geselecteerd te worden.
Laatst bijgewerkt door Dekloktikt op 22-03-09 21:43, in het totaal 1 keer bewerkt

_Pien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 21:41

ik ga ook mee in de mening dat ze zich gewoon volgens de regels had moeten kwalificeren, die zijn niets voor niets bedacht door haar EIGEN man!!! 8)7
Jammer dat er dan weer zoiets over PB gezegt wordt, het zou een super ervaring voor hem zijn.

Misschien als zij nu toch niet mee doet met sali, zullen andere ruiters wel denken nu meer kans te hebben op goud/podium plek, gaan ze nu nog harder trainen en wordt het echt een titanen strijd daar....SPANNEND.... *\o/* (het is maar een hersen spinsel hoor :o )

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 21:42

misschien moet Anky dan ook 2 paarden zo hoog trainen, dan kan ze ergens op terugvallen als er iets als dit voorvalt ;)

Dekloktikt: Das dan toch gewoon jammer? Volgend jaar weer een kans.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-09 21:42

@ Dekloktikt, Maar dat was maar 1 kwalificatiewedstrijd dat ze daardoor af moest zeggen en om voor een wildcard in aanmerking te komen moet je er 2 gereden hebben.
Dus die ene afzegging was jammer, maar die deelname had haar waarschijnlijk uberhaupt geen wildcard opgeleverd.

Suusje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 21:43

vidn het maar een raar wereldje van sjef en anky, ze kan niet altijd nummer 1 blijven? En sjef, die heeft vaak ook vele te zeggen, die komt vaak tegenstrijdig over.

Dekloktikt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 21:44

Cayenne schreef:
@ Dekloktikt, Maar dat was maar 1 kwalificatiewedstrijd dat ze daardoor af moest zeggen en om voor een wildcard in aanmerking te komen moet je er 2 gereden hebben.
Dus die ene afzegging was jammer, maar die deelname had haar waarschijnlijk uberhaupt geen wildcard opgeleverd.

volgens mij was dat juist de 2de waar ze naar op pad waren:?

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 21:44

En buiten dat, had Sali een wedstrijdpauze toch?

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-09 21:45

Dekloktikt schreef:
Cayenne schreef:

Waar was de eerste dan? Want die kan ik me niet meer herinneren :=
of ben ik nou in de war?

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 21:47

Het is waarschijnlijk niet slim geweest dat ze zo op die wildcard vertrouwd hebben, want die is nu dus aan hun neus voorbij gegaan en nu hebben ze niets.
Eigen schuld of niet, ik vind het wel doodzonde, want zoals Anky al zelf zegt, in een WB-finale moeten gewoon de allerbesten staan, en zeker de titelverdedigster mét het paard waarmee ze de vorige keer ook heeft gewonnen, als dat nog kan.
Met Painted zou het toch een beetje opboksen tegen de grote kanjers zijn, want eerlijk is eerlijk, Parzival loopt Painted "al" voorbij en van de Duitsers kan Painted al helemaal niet winnen. Dat is gewoon een reële inschatting van zijn kunnen op dit moment, en als Anky dat niet waard vind om uren voor te reizen kan ik dat goed begrijpen. Dat maakt Painted helemaal niet minder, die loopt ook gewoon dik in de 70% dus zeker geen kleintje. :)

naomi109

Nagini schreef:
Hmm ik weet niet zo goed wat ik ervan denken moet.
Aan de ene kant; regels zijn regels.
Aan de andere kant, waarom mag ze niet op het paard na keuze starten (ben niet zo thuis in die regels/wereld). Vind het wel vreemd dat ze niet met painted wil gaan.. komt een beetje over dat ze ''bang'' is om te verliezen.

Mee eens!

Ze hoort echt wel aan de top van de wereld thuis, maar dat betekend niet dat ze voorgetrokken moet worden.
En dat ze niet met Painted Black willen, vind ik echt raar!! Het is dan toch juist een uitdaaging om met hem te gaan?

Thomas

Ze heeft er maar 1 gereden,

ze waren net al in goteborg volgens mij, en toen kreeg anky last van de rug, en ging dat niet meer door.

lalunamyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 21:48

nouja, ene kant vind ik het goed dat ze zich aan de regels houden, maar anky is ook erg goed, ze behoord gewoonweg tot de top van de wereld :) beetje knullig dat je dan niet mee mag doen. maar ja, regels zijn regels

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 21:49

Wat maakt het trouwens uit dat ze veel geld hebben?
Houd dat in dat ze het dan maar weg moet gooien?
De kans dat ze met Salinero wint is gewoon veel groter, logisch dat ze dan met salinero wil.
Het gaat hier gewoon niet over 2 tientjes startgeld.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 21:50

Regels zijn regels en je moet je eraan houden.

___Tessa___

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 21:50

Dekloktikt schreef:
Cayenne schreef:

Nee want dan zou ze er nu dus wel 2 gereden hebben, en als winnaar van vorig jaar mag je dan automatisch naar LA.

Dat zou haar 1ste wedstrijd worden en Den Bosch haar 2de, maar die 1ste is niet doorgegaan door rugproblemen, dus was Den Bosch haar 1ste wedstrijd.

En kan ze dus ook niet in aanmerking komen voor een Wildcard, Daarvoor moet je ook 2 kwalificatiewedstrijden hebben gereden.
Laatst bijgewerkt door ___Tessa___ op 22-03-09 21:51, in het totaal 1 keer bewerkt