Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annekeee schreef:Ik vind het oneerlijk! Maar ja! Ook wel weer begrijpenlijk!
Ik vond dat Isabell niet terecht won! Ik vind dat de eerste plaatst moest gaan naar Adelinde!!!
xx_Horsiex schreef:Ik vind wel goed om te zien dat Anky zich bij de regels neerlegd, zo zie je maar dat zij zich ook heus wel aan de regels kan houden.
hilden1971 schreef:xx_Horsiex schreef:Ik vind wel goed om te zien dat Anky zich bij de regels neerlegd, zo zie je maar dat zij zich ook heus wel aan de regels kan houden.
Zoals je leest leggen ze zich er niet bij neer door een advocaat in te schakelen, vraag me af wat dit uithaalt maar goed dat horen we nog wel. Ik weet hoe boos ze keek toen ze goud won en haar echtgenoot voor haar in geen velden of wegen was te bekennen. Zou wel een vlieg willen zijn en in huize Janssen/van Grunsven meekijken. Ben benieuwd of er servies sneuvelt of Sjef?.
Citaat:Ik geloof niet dat ze met PB zal verschijnen
hilden1971 schreef:xx_Horsiex schreef:Ik vind wel goed om te zien dat Anky zich bij de regels neerlegd, zo zie je maar dat zij zich ook heus wel aan de regels kan houden.
Zoals je leest leggen ze zich er niet bij neer door een advocaat in te schakelen, vraag me af wat dit uithaalt maar goed dat horen we nog wel. Ik weet hoe boos ze keek toen ze goud won en haar echtgenoot voor haar in geen velden of wegen was te bekennen. Zou wel een vlieg willen zijn en in huize Janssen/van Grunsven meekijken. Ben benieuwd of er servies sneuvelt of Sjef?.
Mer1980 schreef:De wereldbeker is voor de besten van de wereld. Ik vind het dan ook belachelijk dat de top 10 van de wereld zich uberhaubt moet plaatsen. Net als met die turner toen voor de olympische spelen. was 'slechts' 2e op de wereldkampioenschappen en mocht dus niet door.....