Anky mag definitief niet met Salinero naar Wereldbekerfinale

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sjorsie

Re: Anky mag definitief niet met Salinero naar Wereldbekerfinale

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 21:05

tsja jammer, maar regels zijn regels, ook voor Anky

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 21:27

anky mag natuurlijk nooit met twee paarden, dus die wildcard kan wel degelijk naar haar gaan ;)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-09 21:39

Sjef heeft een advocaat in de arm genomen om te kijken of ze alsnog met Salinero naar de finale kan gaan. Volgens hem zijn er nog genoeg ontsnappingsmogelijkheden.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 21:40

Op teletekst staat dat Sjef al een advocaat ingeschakeld heeft, beetje sneu :(:)

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 21:40

ik vind dat een beetje dom zegmaar
regels zijn regels en daar moet niemand vanaf wijken anders heeft het nut van regels ok geen zin!

ben wel benieuwt hoe dit afloopt

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 21:46

jammer voor der.
maarja..regels zijn regels he ;)
ze kunnen der niet zomaar voortrekken...

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 21:52

Er is al een hele discussie geweest over de Wildcard regels, en zij valt gewoon binnen de 'regels' voor een Wildcard, begrijp dan ook niet dat ze die haar niet gewoon toekennen.
PB Zal niet winnen, dus ik begrijp haar maar al te goed dat ze met Sali wil wanneer die wel kan winnen..
Ze zouden haar dus niet voortrekken of de regels ontwijken, ze zouden een hele leuke regel toepassen, de Wildcard!
Door haar rug hebben ze zelfs een rede gekregen dat ze niet genoeg kon rijden (die ze niet nodig had :D )

Ik geloof niet dat ze met PB zal verschijnen.. Die weet dondersgoed dat die daar niet kan winnen, en Anky is niet de persoon ervoor te gaan wanneer ze weet dat het geen nut heeft denk ik.

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 21:54

Want stel je voor dat Anky niet wéér wint :P .

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 21:54

Annekeee schreef:
Ik vind het oneerlijk! Maar ja! Ook wel weer begrijpenlijk!

Ik vond dat Isabell niet terecht won! Ik vind dat de eerste plaatst moest gaan naar Adelinde!!!

Volgens mij zit je in het verkeerde topic :+

Ik vind het idd belachelijk dat de beste 10 zich uberhaupt moeten plaatsen, maar ook idioot dat Sjef een advocaat neemt. Anky zelf lijkt er een veel minder groot probleem van te maken, bovendien denkt hij nou echt dat hij zichzelf en anky hier populair mee maakt in las vegas?

hilden1971

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 21:55

xx_Horsiex schreef:
Ik vind wel goed om te zien dat Anky zich bij de regels neerlegd, zo zie je maar dat zij zich ook heus wel aan de regels kan houden.

Zoals je leest leggen ze zich er niet bij neer door een advocaat in te schakelen, vraag me af wat dit uithaalt maar goed dat horen we nog wel. Ik weet hoe boos ze keek toen ze goud won en haar echtgenoot voor haar in geen velden of wegen was te bekennen. Zou wel een vlieg willen zijn en in huize Janssen/van Grunsven meekijken. Ben benieuwd of er servies sneuvelt of Sjef?. }>

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 22:06

hilden1971 schreef:
xx_Horsiex schreef:
Ik vind wel goed om te zien dat Anky zich bij de regels neerlegd, zo zie je maar dat zij zich ook heus wel aan de regels kan houden.

Zoals je leest leggen ze zich er niet bij neer door een advocaat in te schakelen, vraag me af wat dit uithaalt maar goed dat horen we nog wel. Ik weet hoe boos ze keek toen ze goud won en haar echtgenoot voor haar in geen velden of wegen was te bekennen. Zou wel een vlieg willen zijn en in huize Janssen/van Grunsven meekijken. Ben benieuwd of er servies sneuvelt of Sjef?. }>

:= lijkt me ook best leuk voor 1 dag!!
Maar terecht dat ze toch gaan proberen om het voor elkaar te krijgen, ondanks dat regels regels zijn.
IMO hoort ze daar gewoon haar titel te verdedigen!

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 22:07

Citaat:
Ik geloof niet dat ze met PB zal verschijnen

Ze gaat niet met PB naar Vegas. Dat zegt ze nu tenminste. Ze had vanmiddag ook niet zo'n makkelijk paard aan hem las ik. Ik kan me ook heel goed voorstellen dat ze als titelverdedigster gaat om te winnen en niet om in de middenmoot te eindigen. Anderzijds boekt ze toch goede resultaten met hem en het zou haar sieren als ze wel de uitdaging aanging.

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 22:09

Als zij gewoon top rijd met painted,
net zoals in Amsterdam.
En isabell maakt een fout of scoort niet zo hoog en de anderen ook kan ze alsnog winnen hoor :P

Uppojono

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 22:10

Tja, idd regels zijn regels.. het is een beetje raar dat de beste van de wereld niet mee mag doen hieraan.. Maar ze wist van deze regel, en voor anderen zal deze ook blijven bestaan.. Dus ik vind het wel terecht..

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 22:16

hilden1971 schreef:
xx_Horsiex schreef:

Moet dit nu weer? Lekker inhoudelijke reactie zeg.

___Tessa___

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 22:24

Tja, regels zijn regels, niks aan te doen.
Beetje raar om een advocaat in de arm te nemen als je mede door jou de regel is ingevoerd :Y)

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 22:26

Beetje overdreven om een advocaat in de armen te nemen......
Zeker als mede door Sjef deze regel tot stand is gekomen.
Nu val je zelf buiten de boot en als je dan niet dmv een Wildcard wordt geselecteerd, jammer dan.

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 22:26

tessii1991 schreef:
Tja, regels zijn regels, niks aan te doen.
Beetje raar om een advocaat in de arm te nemen als je mede door jou de regel is ingevoerd :Y)

je was me net voor, maar dat was idd ook mijn eerste gedachte

passieX

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 22:38

Dus meneer Sjef gaat een advocaat in de arm nemen om tegen zijn eigen regel te strijden?
Regels zijn regels, en als je ze ook nog zelf hebt ingevoerd vind ik dat je je daar al helemaal moet aan houden...!
Ik zou het erg flauw vinden als Anky een wildcard krijgt omdat ze mevr. van Grunsven heet en er een advocaat aan te pas komt. Geef die wildcard maar aan iemand anders, dan heeft die er ook weer een ervaring bij! :)

Masada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 22:46

Ze kan toch gewoon met Painted Black starten? Dat lijkt me niet meer dan normaal dat je dat voor de eigenaar (sponsor) van PB doet.

Nicole288

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 22:54

Als titelverdediger en paard fit zijn moeten ze eigenlijk gewoon mee mogen doen vind ik, dat is toch gewoon mooier voor de wedstrijd. In andere sporten is dat ook vanzelfsprekend.

Je kunt die wildcard wel geven aan iemand die niet voor de prijzen meedoet, maar voegt dat dan veel toe aan de spanning van de competitie?
Ik denk dat het publiek toch mede komt voor de strijd isabel - anky

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 22:54

Jammer voor Anky idd, maar af en toe heb ik het idee dat Sjef zò ook geen vrienden maakt :n

Woody2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 22:58

Vervelend voor haar maar regels zijn regels.
En ik vind het belachelijk dat een van de bedenkers van deze regel nu probeert eronderuit te komen...... ;)

Mireille1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 23:17

Mer1980 schreef:
De wereldbeker is voor de besten van de wereld. Ik vind het dan ook belachelijk dat de top 10 van de wereld zich uberhaubt moet plaatsen. Net als met die turner toen voor de olympische spelen. was 'slechts' 2e op de wereldkampioenschappen en mocht dus niet door.....

Helemaal mee eens!
Het is geen spel om iedereen een kans te geven, het is een westrijd voor de besten ter wereld.

Masada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 23:21

Er mogen per land niet meer dan 3 combinaties meedoen. Dus als Anky een wildcard krijgt gaat dat ten koste van een andere nederlandse combinatie. Die moet dan thuisblijven. Is dat eerlijk?
Tenminste, zo heb ik het gelezen in de FEI regels.