cocktail schreef:Adelinde reed gewoon een hele sterke proef en Anky liet duidelijk wat steekjes vallen dus echt een nederlaag vind ik het persoonlijk niet. Vind het wel altijd spannend om naar de jazz te kijken, of hij elk moment er tussen uit knijpt
Dan zou je zeggen dat het beeld niet echt ontspannen is als je er 'spannend' naar zit te kijken of dat hij er elk moment kan tussen uitknijpen.. Ik blijf er bij, Anky reed beter dan Adelinde. Die had 1 grote fout, maar Adelinde had veel meer storingen en taktfouten, ook haar laatste middenlijn was helemaal niet goed. Adelinde reed ook heel erg met haar bovenlichaam om hem terug te krijgen of meer te verzamelen (die 'zaagde' niet met haar handen maar met haar schouders...(naar mijn mening en wat ik gezien heb))
Jammer dat Anky niet naar Vegas mag, maar dit zijn kennelijk de regels en daar hoort iedereen zich aan te houden. Wel jammer dat Sjef die regels dan zelf heeft bedacht en aangekaart waarna deze opgenomen zijn in het regelement!
Maar denk niet dat het een verrassende wedstrijd zal zijn als Anky niet mee rijd, Isabell zal dan wel winnen als ze niet al te veel en grote fouten maakt.